Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@11:38:17 GMT

کنسرت کیوان ساکت با وجود فروش بلیت لغو شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۷۲۱۸

کنسرت کیوان ساکت با وجود فروش بلیت لغو شد

کیوان ساکت قرار بود به همراه وحید تاج روز پنجشنبه سوم اسفند در سالن نامجوی رشت روی صحنه برود، در همان روز باید کنسرت گروه سایه‌سار به سرپرستی و آهنگسازی حسین سلیمانی در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شد و فردای آن روز، جمعه چهارم اسفند، کوروش اسدپور قرار بود در تالار اندیشه حوزه هنری در تهران اجرا داشته باشد که هیچ کدام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین /کیوان ساکت در مورد دلیلی که برای لغو شدن کنسرتش به او اعلام شد به خبرآنلاین گفت: «به ما اعلام شد چون کنسرت‌مان فقط چند روز پس از پایان ایام فاطمیه است نمی‌توانیم روی صحنه برویم. در صورتی که ما مجوز اجرا در تاریخ پنجشنبه سوم اسفند را از مدت‌ها قبل از اداره ارشاد رشت گرفته بودیم، بلیت فروشی‌مان در حال انجام بود، تبلیغات‌مان را شروع کرده بودیم و گروه‌مان در حال تمرین بود و تنها چند روز مانده به روی صحنه رفتن‌مان اعلام شد نمی‌توانیم اجرا داشته باشیم چون ایام فاطمیه به تازگی تمام شده است. من نمی‌دانم دلیل این همه هرج و مرج و بی‌قانونی چیست و چه عواملی موجب رخ دادن چنین اتفاقاتی می‌شود»   

این آهنگساز، نوازنده تار و سه‌تار که 16 اسفند همراه با وحید تاج در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و بعد از آن به تور اروپا می‌رود، توضیح داد: «کنسرت ما در رشت پیش از این دو مرتبه عقب افتاده بود، چون اجازه تبلیغات محیطی را بسیار دیر صادر می‌کردند و ما برای آن که فرصت کافی برای تبلیغ داشته باشیم مجبور بودیم تاریخ اجرایمان را تغییر دهیم و این بار هم که علی‌رغم انجام بلیت‌فروشی، اعلام کردند کلیه مجوزهای اجرا در این تاریخ و تاریخ‌های نزدیک به آن به این دلیل که ایام فاطمیه به تازگی تمام شده کنسل است.» 

او در پایان گفت: «طبیعتا جدا از هزینه‌هایی که صرف تبلیغات کردیم، انرژی و زمانی هم که صرف تمرینات شد، به همین سادگی از بین رفت.» 

بدون شک مسئولین دفتر موسیقی در تهران و ادارات ارشاد در شهرستان‌ها پیش از صدور مجوز می‌دانند که این ایام که در طول آن به احترام صاحبش کنسرتی برگزار نمی‌شود، از چه زمانی شروع و چه زمانی تمام می‌شود و باید پرسید دلیل این که مجوز اجرای زنده را صادر می‌کنند و چند روز مانده به آن، پی می‌برند که این ایام را به تازگی پشت سر گذاشته‌اند و نباید روی صحنه رفت، چیست؟/خبرآنلاین  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • هنری که لاکچری شده!
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت