Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان گفت: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف در اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار می شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مرحله شهرستانی مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و رقابت های قرآنی در بخش آواها و نغمات و همچنین مفاهیم و معارف در اردیبهشت ماه سال ۹۷ در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان افزود: ثبت نام از علاقه مندان فقط از سنین بین ۱۸ تا ۴۰ سال خواهر و برادر انجام می شود و تنها مرجع ثبت نامی مراجعه به سایت (www.quraniran.ir) است.

وی ادامه داد: اوقاف استان سیستان و بلوچستان فقط در ۴ شهرستان زاهدان، زابل، ایرانشهر و زهک به دلیل داشتن اداره اجرایی مسابقات مرحله شهرستانی را برگزار می کند و علاقه مندان سایر شهرستان ها می بایست یکی از شهرهای اعلام شده را برای حضور در رقابت های قرآنی انتخاب کنند.و

تدینی خاطرنشان کرد: تمامی اطلاعات لازم و مورد نیاز افراد شرکت کنند در این مسابقات در سایت رسمی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران به آدرس (www.quraniran.ir) در دسترس و قابل مشاهده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان