Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید اعتماد و رضایت مندی مردم را در حوزه بهداشت و درمان ارتقاء داد.

به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی روز یکشنبه در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان اظهار کرد: نیاز است تمامی حوزه های جامعه کمک کنند تا این طرح بزرگ ادامه یابد و متوقف نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از 500 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: در این راستا بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهرستان تجهیز شده و این مراکز به عنوان قطب بهداشتی و درمان در جنوب استان در حال فعالیت است.
وی ادامه داد: افزون بر این از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت 330 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان اختصاص یافت که تاکنون بیش از 30 طرح بهداشتی و درمانی افتتاح شده است.
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه به همت دولت تدبیر و امید انقلابی در حوزه سلامت کشور ایجاد شد که در چند دهه انقلاب بی سابقه بود، بیان کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به حوزه سلامت مردم، دولت و وزارت بهداشت و درمان این وظیفه سنگین را به خوبی انجام داد.
رضایی با تقدیر از نحوه ارایه خدمات در بیمارستان دکتر غرضی ملایر و اجرای هتلینگ در این بیمارستان در کنار سایر بیمارستان های این شهر افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور شاهد اعتماد و مراجعه بیشتر مردم به بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی هستیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان نیز گفت: در حال حاضر در بیمارستان های تامین اجتماعی استان امکاناتی را فراهم کرده ایم تا بیمار مجبور نباشد برای دریافت خدمات از بیمارستان خارج شود.
علیرضا صفری با بیان اینکه بیمارستان های تامین اجتماعی استان و شهرستان ملایر از نظر تجهیزات پزشکی مشکلی ندارند و در شرایط بسیار خوبی قرار داریم، افزود: این طرح موفقیت بزرگی از سوی دولت تدبیر و امید به شمار می رود که توانسته خدمات بسیار مناسبی را به مردم ارایه کند.
وی با اشاره به اجرای هتلینگ بیمارستان های آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر بیان کرد: تاکنون برای اجرای هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر 23 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
صفری با تقدیر از حمایت های بی دریغ فرماندار ویژه ملایر در حوزه بهداشت و درمان ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت انبار دارویی بیمارستان دکتر غرضی ملایر مناسب نبود، ساخت انبار جدید آغاز شد و آماده بهره برداری است.
وی اظهار کرد: در نظرسنجی و ارزیابی که توسط سازمان تامین اجتماعی از میزان رضایت مندی مردم انجام شد، استان همدان رتبه بسیار خوبی را کسب کرد اما به این سطح راضی نیستیم و باید برای ارتقای این رضایت مندی فعالیت خود را گسترش دهیم.
به گزارش ایرنا، استان همدان دارای 2 بیمارستان تامین اجتماعی آتیه و غرضی است و 2 بیمارستان دولتی امام حسین(ع) و مهر و یک بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی و یک کلینیک تخصصی در شهرستان ملایر مشغول ارایه خدمات به مردم است.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی افزون بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روز از کانال خبری تلگرام اخبار ایرنا همدان به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7528/2090

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: دستگاه قضایی هم‌سنگر نیروی‌های نظامی- امنیتی و دستگاه‌های اجرایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکم‌فرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر برگزار می‌شود عنوان کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

انتخابات ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک است

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد عنوان کرد: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، گفت: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت:  برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان اعلام کرد: 300 قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد