Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هیمالیانورد و نجاتگر تیم جست‌وجو و نجات کوهستان هلال‌احمر گفت: انتقال پیکرهای همه جانباختگان این حادثه با وجود بارش برف و احتمال سقوط بهمن در این شرایط بسیار سخت است و حداقل باید ۵ روز از زمان بارش برف گذشته باشد تا امدادگران دچار بهمن نشوند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ اجتماعی محیط زیست و گردشگری سلامت نظرات

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، آرمان شهپری فاتح دو قله 8 هزار متری و سه قله 7 هزار متری دنیا که برای کمک رسانی به منطقه سقوط هواپیما اعزام شده است، از سختی عملیات دنا می‌گوید: هواپیمای تهران - یاسوج در منطقه ای از قُله نول شمالی از سلسله قله‌های کوه دنا به ارتفاع سه هزار و 900 متر سقوط کرده و عملیات ما در این محدوده برای انتقال پیکرهای جانباختگان حادثه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال پیکرهای همه جانباختگان این حادثه با وجود بارش برف و احتمال سقوط بهمن در این شرایط بسیار سخت است. هواپیما 200 متر پایین تر از قُله سقوط کرده است و چون محل سقوط دارای شیب بسیار تند و صعب العبور است برای انتقال پیکرها زمان بیشتری نیاز است.

پس از بارش برف امکان سقوط بهمن زیاد است از این رو باید پس از اینکه برف‌ها یخ زدند ادامه عملیات را شروع کرد و حداقل باید پنج روز از زمان بارش برف گذشته باشد تا امدادگران دچار بهمن نشوند.

این هیمالیانورد خاطرنشان کرد: بنده و هفت کوهنورد دیگر از استان فارس، نخستین گروهی بودیم که به لاشه هواپیما رسیدیم و تعدادی از پیکر هموطنان عزیزمان را به پایین انتقال و تحویل مراجع قضایی دادیم.

انتهای پیام/

R1014143/P1014143/S2,23,24,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سقوط هواپیمای تهران یاسوج هلال احمر

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند

پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

به گزارش مشرق، پس از سالها انتظار پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشرهای مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • (ویدئو) تصاویر بارش ماهی در یاسوج جعلی است
  • ببینید | تصاویر باورنکردنی از بارش ماهی در یاسوج!
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند