Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:38:38 GMT

سردار کوثری: با عاملان شهادت مأموران مماشات نمی شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۰۱۹۱

سردار کوثری: با عاملان شهادت مأموران مماشات نمی شود

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه امنیت برای جمهوری اسلامی ایران مهمترین موضوع است، گفت: با کسانی که عامل شهادت مأموران و بسیجی جوان بودند مماشات نمی شود و حکم آنها اعدام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله تهران در حاشیه بزرگداشت شهدای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اغتشاشات پاسداران، گفت: فرقه دراویش هر تفکری دارد و براساس آن عمل می کند کسی کاری با آن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوثری با بیان اینکه اینها در خیابان پاسداران با نا امنی که ایجاد کردند تصور داشتند نظام جمهوری اسلامی همانند دو مورد قبلی اغتشاشات رفتار خواهد کرد، اظهار داشت: در حقیقت  هیچگونه مماشاتی وجود نداشت؛ بلکه نیروی انتظامی قصد داشت کمتر آسیبی متوجه مردم شود، اما اغتشاشگران قصد خود مختاری و قلدری داشتند.

وی افزود: ابتدا یک اتوبوس به سمت مأموران حمله کرد و بعد از آن هم با یک سمند به مأموران حمله ور شدند و این یعنی همان کاری که داعش می کند درحالی که این با تفکر دراویش یکی نیست.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه، گفت: امنیت برای جمهوری اسلامی مهمتر از هر موضوعی است؛ بنابراین با کسانی که عامل شهادت مأموران و بسیجی جوان بودند مماشات نمی شود. حکم آنها اعدام است.

کوثری گفت: اینها تخلفی کرده بودند و به فرمان نیروی انتظامی هم تمکین نکردند که در نهایت کار  را به اینجا رساندند و این ماجرا ربطی به تفکر دراویش نداشت.

وی عنوان کرد: برخلاف ادعای رسانه های معاند در یک سال اخیر هیچ بحثی درباره برخورد با دراویش وجود نداشته است و این کار بیشتر تفکر ضد انقلاب بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد