Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:48:35 GMT

حضور دانش آموزان اردبیلی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۰۴۹۹

حضور دانش آموزان اردبیلی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل گفت: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی فرصتی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا،  سرهنگ پاسدار حسن دهقانی  در آئین بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور توضیح داد: با آغاز عملیات فرهنگی راهیان نور نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اردبیل راهی مناطق عملیاتی کشور شد تا شرکت‌کنندگان در این کاروان‌ها با رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قالب این کاروان ۴۰۰ نفر دانش‌آموز در با ۸ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور شدند تا در مدت حضور خود در این مناطق از مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه‌، طلائیه، هویزه، دهلاویه و فکه بازدید کنند. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعزام این کاروان‌ها در دو بخش خواهران و برادران تا ۱۵ اسفندماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور ادامه خواهد داشت که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا بتوانیم شاهد اعزام هر چه بهتر دانش‌آموزان به این مناطق باشیم.

دهقانی خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی فرصتی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.با توجه به اینکه اقدامات فرهنگسازی و نهادینه کردن آرمان‌ها و ازش‌های شهدا در بین این قشر می‌تواند تاثیرگذاری بسزایی داشته باشد تلاش می‌شود تا با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی به این مهم دست یابیم. شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و باید تلاش کنیم با الگوگیری از این شهدای والامقام و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های آنها قدردانی خود را از تلاش‌ها و ایثارگری‌های آنها نشان داده و زمینه‌ساز ترویج ارزش‌ها و اهداف آنها در جامعه شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند