Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- بانوان جانباز قطع نخاعي 70 درصد کشور در يک اردوي زيارتي، درماني به پابوسي بارگاه ملکوتي امام رضا (ع) رفتند.
به گزارش خبرگزاري آريا، اردوي زيارتي، تفريحي و درماني ويژه بانوان جانباز 70 درصد کشور با هدف زيارت بارگاه ملکوتي علي ابن موسي الرضا(ع) در مشهد مقدس برگزار شد.
اين اردو با حضور 26 تن از بانوان جانباز 70 درصد شامل 21 جانباز نخاعي و 5 جانباز قطع عضو به همراه خانواده هاي آنان و به مدت چهار روز در مشهد مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين سفر چهار روزه از يکم اسفند ماه جاري با سفر به مشهد و زيارت بارگاه ملکوتي امام رضا(ع) آغاز و چهارم همين ماه با برگزاري کلاس هاي آموزشي به پايان رسيد.
بانوان جانباز 70 درصد در اين اردو از پايش سلامت و دوره هاي آموزشي اورولوژي، زنان، داخلي و روان پزشکي با حضور متخصصين و خوان گسترده امام رئوف بهره مند شدند.
اين بانوان از استان هاي کرمانشاه، خوزستان، آذربايجان غربي، اصفهان، مازندران، البرز، هرمزگان، لرستان ، بوشهر و تهران هستند که در دوران دفاع مقدس مجروح و به مقام رفيع جانبازي نائل آمدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • اجتماع عظیم مردم متدین مشهد مقدس در حمایت از طرح «نور» 
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، ۷۵درصد بیش از پرستاران مرد است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد