Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@08:04:36 GMT

پشت پرده مرگ مرموز صدف کوچولو در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۲۸۱۰

پشت پرده مرگ مرموز صدف کوچولو در شهرکرد

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، صدف دو ساله در یک سناریوی مشابه آتنا بطور مرموزی ناپدید شد و دیروز جسد او در خرابه ای در نزدیکی خانه پدریش پیدا شد.

 

عقربه ها ساعت ۱۲ نیمه شب روز چهاردهم بهمن را نشان می داد که مادر صدف دو ساله متوجه نبود دخترش می شود.


مادر این موضوع را با پدر صدف در جریان گذاشت و بلافاصله پدر و سایر اعضای خانواده برای پیدا کردن او بسیج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن ها هر جایی را که به ذهنشان می رسید مورد جستجو قرار دادند اما ردی از صدف نیافتند. خانواده صدف در اولین قدم موضوع را با هلال احمر در میان گذاشتند.


رضا ظاهری، معاون امداد و نجات هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص عملیات جستجوی صدف  گفت: پس از گزارش مفقودی دختر دو ساله در روستای هارونی بخش لاران شهرکرد یک تیم واکنش سریع و یک تیم آنست شش نفره همراه دو خودرو و دو سگ زنده یاب راهی محل حادثه شدند.


وی ادامه داد: نیروهای امدادگر کانال های آب اطراف محل حادثه و سایر نقاطی را که احتمال می رفت دختربچه به آنجا رفته باشد مورد جستجو قرار دادند اما متاسفانه هیچ ردی از او نیافتند.


جستجوها برای یافتن نشانی از صدف ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز پلیس آگاهی خانواده صدف را در جریان سناریوی مرگ مرموز دخترشان قرار داد.


دایی صدف دراین باره گفت: در آن شب زمانی که با صدای خواهرم که در خانه آن ها مهمان بودیم بیدار شدیم و متوجه گم شدن صدف شدیم، بلافاصله هلال احمر و بسیج را در جریان گذاشتیم و جستجوها آغاز شد.


وی ادامه داد: امروز ظهر به ما اطلاع داده شد که جسد صدف در خانه ای خرابه در همسایگی خانه پدری صدف پیدا شد. با توجه به اینکه در شب حادثه صدف در خانه بوده احتمال دارد کسی وارد خانه شده باشد و او را ربوده باشد.


تحقیقات برای روشن شدن علت مرگ این دختربچه زیرنظر ماموران دایره جنایی چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

 

تهران نیوز

 

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سقوط به دره و جان باختن یک نفر در اتوبان قزوین - تنکابن ۶ کیلومتر بعد از روستای اکبر آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه  یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی، نجاتگران فرد فوت شده را به منطقه امن منتقل کردند و تحویل مقامات ذی صلاح دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند