Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:43:36 GMT

320 اتاق برای اسکان فرهنگیان در گچساران تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۳۶۱۲

320 اتاق برای اسکان فرهنگیان در گچساران تجهیز شد

گچساران- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: 320 اتاق برای اسکان فرهنگیان و میهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز 97 تجهیز شده است.

ظهیرالدین پورالحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اتاق ها در قالب 44 مدرسه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز 97 تجهیز و آماده شده که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در ایام نوروز پارسال 40 مدرسه با 290 اتاق در شهرستان گچساران پذیرای فرهنگیان بود.
پورالحسینی اظهار کرد: پارسال بیش از 12 هزار نفر در مکان های اسکان شهرستان گچساران اقامت داشتند.
وی عنوان کرد: اسکان افراد غیرفرهنگی در مدارس و کلاس های درس تجهیز شده شهرستان گچساران در مواقع ضروری و با هماهنگی های لازم امکانپذیر است.
وی افزود: همچنین برای اسکان نوروزی در سال جدید تعداد 450 تخت در قالب سه آموزشگاه شبانه‌روزی علم الهدی، فاطمه زهرا و علامه در نظر گرفته شده است.
پورالحسینی ابراز داشت: این تعداد مدرسه و کلاس درس شهرستان گچساران به امکاناتی شامل پتو، یخچال، تلویزیون، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سرویس های بهداشتی و حمام مجهز هستند.
188 باب مدرسه دولتی، 87 مدرسه غیر دولتی در این شهرستان وجود دارد .
اسکان فرهنگیان از 28 اسفند 96 تا 13 فروردین 97 در مدارس و کلاس های درس شهرستان گچساران انجام می شود.
2082/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه اقلام معیشتی برای ۱۳۴ خانوار حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت ارسال شده است.

وی افزود: این اقلام شامل ۵۸۰ تخته پتو، ۱۴۰ تخته موکت، ۱۶۰ کیلو نایلون، ۱۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۰۰ قوطی کنسرو ماهی و ۱۲۰ شعله چراغ والور است که با توجه به شرایط آنان ورفع نیازهای اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی بیان کرد: توزیع اقدام زیستی مورد نیاز بین خانواده‌های حادثه دیده از حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد و به خانوارهای جامانده با تأیید فرمانداری این شهرستان ارائه می‌شود.

پرناک با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوارها توزیع شده‌است، افزود: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفرو استفاده از مهمانسراهای روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: سه تیم امدادی در لحظات نخست حریق در منطقه حاضر شده و ضمن کنترل ۱۰ مورد فشار خون، حمایت‌های روانی را انجام دادند و از صبح حادثه (پنجشنبه گذشته) ۶۰ نفر در قالب ۱۲ تیم امدادی و عملیاتی پنج نفره با ۱۰ خودروی امدادی، ۲ خودروی کامیونت و یک دستگاه مینی بوس برای فراهم کردن اماکن اسکان اضطراری از شهرستان شفت، فومن و رشت حضور یافتند.

کد خبر 6096876

دیگر خبرها

  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب