Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: امروز کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور به وی اعلام کرد تا نمایندگانش برای پاسخ به سوالات نمایندگان در 5 محور مربوطه به مسائل اقتصادی در جلسه هفته آینده این کمیسیون حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد 102 نفر از نمایندگان طرح 5 سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کردند و از نظر اخلاقی متعهد شدند تا امضای خود را پس نگیرند و امضای 102 نفر از نمایندگان پای این طرح در حالی است که نمایندگان حتی بیم این را داشتند که با امضای این سؤال ممکن است در تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی حوزه انتخابیه‌شان توسط دولت و یا دیگر مسائل مربوط به حوزه انتخابیه با مشکل مواجه شوند.

طراح طرح 5 سؤال از رئیس‌جمهور اظهار داشت: امضاهای نمایندگان امضا کننده طرح فوق‌الذکر در هیأت رئیسه تطبیق داده شده و همه امضاها صحت دارد و نقصی به آنها وارد نیست.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: چنانچه نمایندگان سؤال کننده در جلسه هفته آینده کمیسیون از پاسخ نمایندگان رئیس‌جمهور قانع نشوند پای کمیسیون اقتصادی گزارش جلسه را تا یک هفته بعد به هیأت رئیسه اعلام می‌کند وچنانچه تا آن زمان یک چهارم نمایندگان کل مجلس بر سؤال خود همچنان اصرار داشته باشند از زمان ارائه گزارش کمیسیون به هیأت رئیسه در این یک هفته رئیس‌جهور و ارسال نامه به رئیس‌جمهور وی تا مدت یک ماه فرصت دارد تا برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در صحن حاضر شود.

وی در پایان افزود: همچنین کمیسیون اقتصادی امروز در نامه دیگری گزارش جلسه کمیسیون در مورد بررسی سؤال از رئیس‌جمهور در مورد مؤسسات مالی را به هیأت رئیسه ارسال کرد و در این گزارش در اعلام نظر خود اعلام کرد که در بحث مؤسسات مالی و اعتباری تخلف صورت گرفته است و رئیس‌جمهور بر این اساس باید برای پاسخ به سؤال نمایندگان در صحن حاضر شود.

این نماینده سؤال کننده در پایان گفت: در طول مدت یک ماهی که رئیس‌جمهور فرصت دارد برای پاسخ به سؤال نمایندگان در صحن حاضر شود پس گرفتن امضا اثری در سؤال ندارد و اگر حتی یک نفر از نمایندگان هم بر سؤالش اصرار داشته باشد رئیس‌جمهور به صحن آمده و به سؤال پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های ‌علمیه، در راستای مأموریت اصلی خود در فراهم‌سازی گفتمانی فعال در شبهه‌پژوهی و پاسخگویی به‌روز، دقیق و مؤثر و همچنین ایجاد زمینه مناسب هم‌افزایی تجارب و اطلاعات علمی، ایده پردازی، اثربخشی و فرهنگ گستری رصد و پاسخ به شبهات دینی، سومین جشنواره پاسخ برتر را با هدف تکریم و تقدیر از فعالان و پیشگامان در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی و حمایت حمایت مالی و معنوی از آثار برتر برگزار می‌کند.

موضوع جشنواره:

تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی به همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان است.

قالب‌های جشنواره:

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان، چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی، تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی، بین‌الملل و بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات می باشد.

معیارهای انتخاب اثر در این جشنواره:

پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا، استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی و ارائه الگوهای صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار:

آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱، عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی.

علاقه مندان می‌نوانند تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی https://jpb.pasokh.org/ ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۷۶۷۰۸۹۱ تماس بگیرند.

گفتنی است، اختتامیه سومین جشنواره «پاسخ برتر» پاییز ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳