Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- مشاور عالی دبیرکل ستاد امربه معروف و نهی از منکر گفت: تاکنون 2هزارو 200 گروه طلایه دار امربه معروف و نهی از منکر در کشور تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد‌حسین توانایی روز یکشنبه در همایش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: تشکیل و گسترش گروه‌های طلایه ‌داران از برنامه‌ها و اولویت های مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و در این ارتباط تاکنون 150 هزار نفر در استان‌ها آموزش های لازم را فراگرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی و اداری از دیگر اولویت های این ستاد است که نقشی مهم در کاهش تخلفات و منکرها در صنف و اتحادیه ها و افزایش معروف‌ها در دستگاه‌های اجرایی دارد.
توانایی ادامه داد: یکی از رسالت‌های مهم شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی هماهنگی بین دستگاه‌ها و مردم برای تذکر زبانی به منظور افزایش معروف‌ها و کاهش منکرهاست.
وی، آموزش کارکنان دولت را یکی دیگر از فعالیت‌های مهم شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی و اداری عنوان کرد و گفت: با ارائه این آموزش‌ها اگر تخلفی در دستگاه های اجرایی و اداری مشاهده و یا پیشنهاد تخلفی از مراجعه کنندگان ارائه شد باید از طریق تذکر از بروز آن تخلف جلوگیری شود.
توانایی، در باره تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: جایگاه و پشتوانه قانونی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با این مصوبه مستحکم شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: برای تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر در سالروز شهادت 'حسن گورکی' نخستین شهید این عرصه در بوشهر، به عنوان روز احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تعیین شود.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکرکمال آفرین و نجات بخش است.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: استکبار جهانی در تلاش برای امر به منکر و نهی از معروف همه امکانات خود را به خدمت گرفته است.
صفایی بوشهری ادامه داد: امروز جهان استکبار با استفاده از همه نیروی خود و روشهای الکترونیکی برای تهاجم به ملت ها فکر جوانان را هدف قرار داده است.
امام جمعه بوشهر اظهار کرد: امروز دشمن در قالب تهاجم ادراکی فکرها را مدیریت و ایمان و اندیشه جامعه را برهم می زند به همین دلیل در ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر باید جهادی عمل کرد.
وی درباره استان بوشهر گفت: با توجه به وجود اقوام مختلف در این استان طراحی برنامه های فرهنگی مناسب باید در اولویت باشد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) و دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در همه دستگاه‌های اداری این استان فعال شده است.
سردار علی رزمجو افزود: با تشکیل این شوراها در دستگاه‌های اجرایی و اداری استان بوشهر، زمینه تحقق مطالبات و تکریم مردم فراهم است.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: تاثیرگذارترین راه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از طریق مراکز آموزشی، دانشجویان و دانش‌آموزان است.
رزمجو گفت: پیشگامان ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی کارمندان و مدیران دولتی، در دانشگاه‌ها دانشجویان و در مدرسه ها دانش آموزان هستند.
استاندار بوشهر گفت: رسالت انبیا هدایت بشر و اصلاح جامعه است و امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز
تحقق این هدف متعالی است.
عبدالکریم گراوند افزود: غفلت از سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر باعث گمراهی و نرسیدن جامعه به هدفهای خود است.
وی اضافه کرد: در نظام اسلامی، هدر دادن منابع با اجرای کارهای غیر کارشناسی منکر است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه جامعه اسلامی باید الگوی نظم و انضباط باشد تاکید کرد: یکی از گله مندی های مردم، انجام با تاخیر امور اداری است که باعث سرخوردگی و نارضایتی بدنه اجتماعی می شود و به عنوان منکر باید با آن مبارزه کرد.
گراوند با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: ایجاد مانع برای حل مشکل اشتغال بالاترین منکر به شمار می رود.
استاندار بوشهر اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع، رعایت عدل و انصاف در برخورد با مردم، نظم و انضباط در کار، اظهار نظر عالمانه و کارشناسی در کارها و تسهیل گری در امور اداری مهم ترین معروف هاست که همه باید بدان پایبند باشیم.
6047/6043**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان

 رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: سهمیه سوخت کامیون‌ها براساس پایش و عملکرد و تناژ آنها در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

رئیسی با اشاره به کاهش سهمیه به صورت ماهیانه، افزود: اگر کامیونی عملکرد پایینی داشته باشند سوخت کمتری دریافت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد