Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@22:30:02 GMT

همایش ملی اخلاق کاربردی در اصفهان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۵۰۰۸

به گزارش ایکنا از اصفهان، همایش ملی اخلاق کاربردی در سیره ائمه اطهار(ع) با تأکید بر آموزه‌های رضوی، هفتم و هشتم اسفندماه 1396 در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. 

«اخلاق، علم و دین، چالش‌ها و راهکارها»، «اخلاق حرفه‌ای، آسیب‌ها و راهکارها»، «اخلاق کلاسیک، آسیب‌ها و راهکارها» و «اخلاق معاصر، چالش‌ها و راهکارها» محورهای این همایش دو روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این همایش در روز اول دو میهمان ویژه دارد. محمد لگنهاوزن، چهره ماندگار فلسفه و استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بحثی با عنوان «جهان‌شمولی حقوق بشر» ارائه خواهد کرد و محسن جوادی، استاد فلسفه اخلاق دانشگاه قم و معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بحثی با عنوان «تطبیق مبانی اخلاق کاربردی در غرب و اسلام» خواهد داشت. قرائت پیام حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری و ارائه چند مقاله، از دیگر برنامه‌های روز اول همایش است.
ارائه مقالات علمی در روز دوم همایش نیز ادامه می‌یابد اما میهمان ویژه برنامه مهدی بهادری نژاد، چهره ماندگار کشور و حائز نشان درجه یک دانش، عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی و استاد مکانیک دانشگاه صنعتی شریف است که درباره «اخلاق مهندسی» سخن خواهد گفت.
گفتنی است این همایش به همت گروه معارف دانشگاه اصفهان و با حمایت و همکاری معاونت فرهنگی- اجتماعی این دانشگاه برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حکیم حسین خیراندیش گفت: فراموشی برشی معمولا برای همه پیش می آید، مثلا گاهی اسم یا آدرس یا تلفن فراموش می شود.

او ادامه داد: اما اگر کسی می ترسد مبتلا به آلزایمر شود یعنی میزان سردی در مغز افزایش پیدا کرده است. خوردن شربت عسل آب زعفرانی، ترک سردی شبانگاه، استشمام عطر، دود اسپند صبح و شب توصیه می شود. شب ها هم بهتر است شام را سردی نخورند.

کد خبر 849354 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها طب سنتی خبر مهم بیماری - آلزایمر بیماری - بیمارستان تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا