Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دفتر سازمان ملل متحد در سودان جنوبي اعلام کرد که 46 عضو خود را به دليل اتهام مشارکت در اعمال نامشروع جنسي فراخوانده است.
العالم - سودان
دفتر سازمان ملل متحد در سودان جنوبي اعلام کرد که 46 عضو خود را به دليل اتهام مشارکت در اعمال نامشروع جنسي در محل زندگي و در اردوگاهي واقع در سودان جنوبي فراخوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته خبرگزاري «آسوشيتدپرس» در بيانيه سازمان ملل متحد در اين زمينه آمده است که نيروهاي پليس غنا که در خدمت سازمان ملل به عنوان «صلح‌بانان» بودند، از شهر وائو به جوبا، پايتخت سودان جنوبي فراخوانده شدند.
«ديويد شيرر» رئيس دفتر سازمان ملل در سودان جنوبي در اين زمينه گفت: «اين نقض آشکار دستور العملي است که روابط جنسي با افراد آسيب پذير را ممنوع مي‌کند.»
«مايکل ماکويي» سخنگوي دولت سودان جنوبي نيز به آسوشيتدپرس گفت: «ما نبايد چنين افرادي در اين کشور داشته باشيم.»
اين در حالي است که سازمان ملل متحد 17 هزار صلح‌بان در اين کشور جنگ زده دارد.
سازمان ملل متحد در سال‌هاي اخير تلاش کرده تا با موارد متعدد سوء استفاده جنسي و استثمار توسط صلح‌بانان در برخي از فقيرترين کشورهاي جهان مقابله کند.
سودان جنوبي کشوري در آفريقاست که در سال 2011 م از سودان استقلال يافت.
سودان جنوبي يکي از فقيرترين و شايد يکي از بدترين کشورها در وضعيت سلامتي در جهان است.
روز گذشته نيز رسانه‌هاي بين‌المللي به افتضاح جنسي کارمندان وابستگان صليب سرخ جهاني اشاره کردند.
مديرکل صليب سرخ جهاني روز شنبه از تخلف جنسي 21 نفر از اعضاي اين سازمان از سال 2015 به اين سو و استعفا يا اخراج آن‌ها خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مهمترین رسالت مجموعه عقیدتی سیاسی باید تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در نشست بصیرتی هفته عقیدتی سیاسی که در سپاه کردستان برگزار شد، بر تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ما در عرصه دین و انقلاب "استقامت" است که باید در عقیده و هدفمان ثابت قدم بمانیم.

وی استقامت در راه حق، عقیده و معنویت را ضروری دانست و گفت: "تقویت ایمان، روح و قلب و عقل‌گرایی" سه لازمه تقویت عقیده انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مومن از پاره‌های آهن سخت‌تر است، تصریح کرد: نباید از عبادت و معنویت غفلت کرد‌ و با کوچک‌ترین اتفاقات، اهداف و مسیرمان را تغییر دهیم.

وی افزود: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی باید تقویت باورهای دینی و عقیده باشد چراکه اگر انسان تعهد و تدین نداشته باشند کارها بخوبی به سرانجام نمی‌رسد.

پورذهبی بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی میان نیروها تاکید کرد و بیان داشت: انسان با ایمان و عقیده مستحکم، چون از سوی خداوند هدایت می‌شود از راه حق منحرف نمی‌گردد و هیچ عاملی نمی‌تواند در مقابل هدایت الهی، او را گمراه کند.

وی با اشاره به اهمیت کار در مجموعه عقیدتی سیاسی اظهار کرد: تقویت اعتقاد و ایمان باید راهبرد مجموعه عقیدتی سیاسی قرار گیرد تا با تقویت عقیده به همه اهدف مورد نظر رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید در عرصه تبلیغ و القا عقیده و برنامه‌هایمان باید خودمان به آنچه می‌گوییم اعتقاد و ایمان داشته باشیم.

پورذهبی یادآور شد: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم.

در پایان این مراسم؛ برگزیدگان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • جنگ اسرائیل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • جنگ اسراییل علیه غزه ۳۷ میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • سازمان ملل: آواربرداری در غزه احتمالاً ۱۴ سال طول می‌کشد
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل