Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سنجری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال در مناطق روستایی، تثبیت جمعیت روستایی، پیشگیری از مهاجرت روستائیان، رونق تولید و صنعت در مناطق روستایی به متقاضیان پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: در هفته آخر بهمن ماه، منابع مربوط به طرح مشاغل روستایی به خراسان رضوی ابلاغ شد و براساس میزان بیکاری هر شهرستان اعتبارات در قالب جمعیت روستایی، جمعیت عشایر و جمعیت مستقر در مناطق محروم توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: جذب سرمایه گذاری در طرحهای مربوط به مشاغل روستایی در 20 رسته و براساس مزیتهایی که در مناطق مختلف استان وجود دارد با رویکرد تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش افزوده در بخشهای مختلف در نظر گرفته شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: سود تسهیلات مزبور در روستاهای مناطق مرزی چهار درصد و در مناطق محروم 6 درصد است، همچنین نرخ سود سرمایه در گردش که از محل تسهیلات مشاغل روستایی به متقاضیان بنگاههای اقتصادی پرداخت می شود 10 درصد با دوره بازپرداخت 1.5 ساله است.
وی اظهار کرد: مدت بازپرداخت این تسهیلات در سایر بخشها اعم از ایجاد بنگاه اقتصادی یا توسعه بنگاه با یک سال تنفس پس از بهره برداری، 6 سال است.
وی گفت: عامل پرداخت تسهیلات مشاغل روستایی بانک کشاورزی، پست بانک، بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید است و ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه کارا انجام شده و مهلت جذب اعتبار استانی این طرح تا پایان خرداد ماه سال آینده می باشد.
7489 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی

به گزارش «تابناک»، حسین ایثارگر، جمعه شب به خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ بارش تگرگ موجب آب افتادگی برخی منازل روستایی به ویژه در روستاهای "جنبذ" و "علی آباد سیدرحیم" از توابع بخش مرکزی این شهرستان شده است.

وی افزود:‌ گزارش های رسیده حاکی از آن است که سیلاب به بخشی از راه‌ های روستایی و بین مزارع و نیز محصولات کشاورزی منطقه آسیب رسانده است و در موردی حتی یکی از روستاییان با موتورسیکلت هنگام عبور از رودخانه گرفتار سیلاب شده بود، که با تلاش مردم راکب نجات یافت اما موتور وی را آب برده است.

فرماندار ششتمد گفت:‌ با توجه به تعطیلی جمعه، روز شنبه تیم های ارزیاب برای بررسی وضعیت مناطق روستایی مزبور و برآورد خسارات وارده به منطقه اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ منازل روستایی این شهرستان عمدتا دارای سازه های خشت و گلی است و با مصالح قدیمی و سنتی ساخته شده است که این می تواند در مواقع بارندگی شدید و بروز سیلاب آسیب زا باشد.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع و ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد