Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:05:31 GMT

چهار قایق شکارچیان متخلف در منطقه مرزی گنبد ضبط شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۶۸۵۳

چهار قایق شکارچیان متخلف در منطقه مرزی گنبد ضبط شد

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بامداد امروز چند شکارچی متخلف با استفاده از این قایق ها در حال شکار پرندگان مهاجر در تالاب آلماگل بودند، که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
وی با تصریح بر این نکته شکار پرندگان مهاجر ممنوع است، افزود: شکارچیان متخلف از هوای مه آلود بامدادی تالاب استفاده کرده و به محض دیدن ماموران از منطقه متواری شدند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سراوانی اضافه کرد: قایق های ضبط شده به پاسگاه مرزی اینچه برون منتقل شده است.
وی یادآور شد روز گذشته نیز ماموران پاسگاه مرزی کرند، یک شکارچی پرندگان مهاجر را در اطراف این روستا دستگیر و از او یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز کشف و ضبط کردند.
فرمانده هنگ مرزی اترک، کشف مقدار یک کیلو و هفت گرم تریاک را از دیگر اقدامات ماموران این یگان نظامی اعلام کرد و گفت: این مواد روز گذشته از یک فروشنده 28 ساله موادمخدر در روستای مرزی آی تمر گنبدکاووس که با یک دستگاه موتور سیکلت مشغول حمل آن بود، کشف و ضبط شد.
سرهنگ سراوانی افزود: علاوه بر این فروشنده مواد مخدر، موتور سیکلت او نیز توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر فرماندهی آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
/3039/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان/ چرا پوتین و اردوغان مخالفند؟
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۳۰ درصد آبگیری شد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد