Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد بهاروند روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: محور بروجرد - اراک هم اکنون با مه و باد شدید همراه بوده و امداد رسانی و برف روبی نمک پاشی به صورت مستمر در حال انجام است.
وی با اشاره به ارتفاع بیش از 20 سانتیمتری برف درگردنه زالیان اظهارکرد: شب گذشته هفت خودرو دراین محور گرفتار شده که توسط نیروهای راهداری بروجرد امدادرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس راهداری وحمل ونقل جاده ای بروجرد بیان کرد: از رانندگان انتظار می رود به منظورجلوگیری ازهرگونه خطر و تصادف هشدارهای ایمنی را رعایت نمایند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اضطرار نیزتجهیزات کامل زمستانه را به همراه داشته باشند.
بهاروند با بیان اینکه در حال حاضر جاده های شهرستان بروجرد با بارش باران همراه بوده و لغزنده است، اضافه کرد: هم اکنون همه محورهای بروجرد باز و تردد در آنها جریان دارد.
وی ادامه داد: سه اکیپ راهداری درگردنه زالیان، محور بروجرد - اشترینان و بروجرد - خرم آباد و ایستگاه مرکزی با 30 راهدار برای ارائه خدمات به مسافران و در راه ماندگان فعال هستند.
بروجرد در شمال لرستان واقع شده وبا استانهای همدان ومرکزی هم مرز است.
7273/6052
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال اجرا شد.

تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس به سمت مازندران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مسافران پیش از سفر جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6096131

دیگر خبرها

  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه