Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:58:50 GMT

167 کیلوگرم مواد مخدر در مشگین شهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۷۱۹۳

167 کیلوگرم مواد مخدر در مشگین شهر کشف شد

به گزارش ایرنا ، میرعلی رحیمی زاد روز شنبه در جلسه کارگروه مقابله با مواد مخدر افزود: سیاست دولت تدبیر و امید در مبارزه با این پدیده شوم علاوه بر مقابله بی امان با سوداگران مرگ اجتماعی کردن و افزایش مشارکت مردمی می باشد.
وی با تشریح ابعاد ویرانگر مصرف مواد مخدر و انواع روان گردان ها به تشریح بخشی از اقدامات اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر و خرید و فروش آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی زاد گفت: راه اندازی مراکز درمانی (تی سی و MMT) و ترویج فعالیت فرهنگی از اقدامات مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان می باشد.
او همچنین با اشاره به سیاست استکبار جهانی در جهت ترویج این تجارت پرسود اظهار کرد: دشمنان نظام با سرمایه گذاری کلان مالی و استفاده رسانه ای می خواهند نسل جوان ایران را بی اراده ، بنیان خانواده ها را سست و هویت ایرانی را از بین ببرند.
او افزود: این سیاست دشمن می تواند با آگاهی بیش از پیش خانواده و نسل جوان خنثی شود.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مشگین شهر گفت: دنیای امروز دنیای آگاهی و اطلاعات است و باید برای شناخت ابعاد پیچیده مواد مخدر و شگردها و ترفندهای این پدیده خانمانسوز نسل جوان و خانواده ها آموزش و آگاهی لازم را کسب کنند.
رحیمی زاد همچنین از اجرای طرح محله پاک و عاری از اعتیاد خبر داد و افزود: با اجرای این طرح شاهد کاهش مصرف سوء مواد مخدر خواهیم بود.
استان اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در وضعیت سفید قرار دارد. تعداد دقیق معتادان در استان مشخص نیست اما تخمین زده می شود سه درصد جمعیت استان به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.
7117/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم