Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@03:31:14 GMT

پل داروپخش سال آینده افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۷۲۰۷

پل داروپخش سال آینده افتتاح می‌شود

شهردار اردبیل گفت: پل داروخش هم اکنون با پیشرفت 77 درصد سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم تقدیم لایحه بودجه سال 97 به شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما هر چند خدماتی در شان شهروندان نداشتیم اما سعی کردیم در دو سال اخیر به رغم همه محدودیت‌های منابعی و درآمدی شهرداری با کمک پیمانکاران و سرمایه‌گذاران پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل در سالجاری اجرای 412 پروژه را در اولویت تکمیل و تجهیز قرار داده است، خاطرنشان کرد: پل قدس، داروپخش، طرح‌های توسعه‌ای در شورابیل، ارتقای سطح زندگی مردم، توسعه فضای سبز، تجهیز آتش‌نشانی، اسفالت‌ریزی، همسطح‌سازی آرامستان‌ها و ... از جمله  این پروژه‌ها بوده است.
شهردار اردبیل افزود: از بودجه امسال 5.5 درصد برای احداث پل قدس در نظر گرفته شده بود که از ابتدای امسال تاکنون 5 درصد منابع شهرداری صرف احداث این پل شده است به طوری که پل قدس به پیشرفت 41 درصد رسیده است.
لطف‌اللهیان به اختصاص دو درصد اعتبارات شهرداری برای احداث پل داروپخش اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی این پل نیز هم اکنون به 77 درصد رسیده و سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.
وی بازنگری طرح تفصیلی شهر اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: این بازبینی و بازنگری مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و سال آینده مورد تصویب و اجرا قرار خواهد گرفت.
شهردار اردبیل تخصیص 3 درصد اعتبارات شهرداری برای تملک و بازگشایی مسیرهای مختلف را یادآور شد و تصریح کرد: 8 درصد از منابع بودجه‌ای شهرداری برای توسعه فضای سبز اختصاص یافته بود که ما سرانه 7 مترمربع به ازای هر نفر را در فضای سبز به 8 مترمربع ارتقا دادیم.
لطف‌اللهیان ادامه داد: 17 درصد اعتبارات شهرداری اردبیل برای بهبود عبور و مرور و تامین زیرساخت‌ها هزینه شده به طوری که ما در سالجاری 240 هزار تن آسفالت در تمامی مناطق استان اردبیل تولید و توزیع کردیم.
وی توجه به کیفیت قیر، بهبود شرایط زیرسازی، همسطح‌سازی در آرامستان‌ها و توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های شهرداری در سال آینده اعلام و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با توسعه فضای سبز سرانه فضای سبز را به ازای هر نفر به 8.3 مترمربع برسانیم.
شهردار اردبیل اضافه کرد: در روز درختکاری با توجه به شرایط اقلیمی اردبیل آغاز عملیات کاشت درخت و نهال را آغاز می‌کنیم به طوری که در سالجاری 30 هزار اصله نهال در سطح شهر اردبیل کاشته شده و 2 میلیون بوته گل فصلی با هدف افزایش نشاط اجتماعی کاشته شده است.
لطف‌اللهیان از خرید نردبان 56 متری و بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در همه شاخص‌ها شهروندان اردبیلی از فضای آرامش‌بخش و بانشاط شهری استفاده کنند تا بتوانیم در شان شهروندان به آنها خدمات ارائه کنیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. آ

قامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

کد خبر 6092633

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد