Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@23:59:21 GMT

قتل به خاطر پارک نامناسب خودرو در داراب

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۷۸۰۷

قتل به خاطر پارک نامناسب خودرو در داراب

ساعت 24- فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: جوانی 28 ساله که بر سر پارک نامناسب خودرو در یکی از خیابان های این شهر، دست به چاقو برد و رشته زندگی جوان دیگری را برید در دام پلیس آگاهی این شهرستان گرفتار شد.

 سرهنگ علیرضا ضربت در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس افزود: ششم بهمن ماه امسال و در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از خیابان های شهر، گروهی از ماموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران و بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد که راننده یک دستگاه تیبا در حال پارک کردن خودرو خود بوده که با یک دستگاه موتور سیکلت که درکنار خیابان پارک بوده به صورت جزیی برخورد کرد که راکب موتور سیکلت پس از درگیری لفظی با یک قبضه چاقو راننده خودرو تیبا را مصدوم و وی را به قتل رساند.
این مقام انتظامی بیان کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از اجرای طرح مهار، قاتل در کمتر از 24 ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار کرد: قاتل که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد در بازجویی فنی و تخصصی پس از اعتراف به جرم خود، اظهار ندامت کرد و بازگو کرد که یک لحظه عصبانیت و غرور بیجا زندگی ام را به تباهی کشید.
سرهنگ ضربت ادامه داد: یک مشکل بسیار کوچک و قابل چشم پوشی با یک اقدام شتابزده برای قدرت نمایی همراه می شود که خاتمه آن قتل و ... است و می توان با اندکی تامل و سعه صدر و بدون پرهیز از خشونت مشکل را رفع و از حواشی پس از آن جلوگیری کرد.
داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد کرده اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز  هستند.
سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام شدند و طی دو عملیات،  هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون  یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، اعلام کرد : کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
وی خاطر نشان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این افراد، آن هم با  وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین