Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:04:42 GMT

برتری قاطع حریف آسیایی استقلال در قطر

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۴۹۱

برتری قاطع حریف آسیایی استقلال در قطر

الریان قطر به پیروزی ۴ بر صفر مقابل القطر دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر تیم الریان، رقیب استقلال در گروه D لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب مهمان القطر رده هشتمی بود.

 

الریان قطر که در هر دو بازی لیگ قهرمانان مقابل استقلال ایران و العین امارات به تساوی رسیده بود و اکنون در رتبه دوم گروه D این رقابت‌ها قرار دارد، در مسابقه امشب با نتیجه ۴ بر صفر القطر  را شکست داد تا ۳۹ امتیازی شود و به حضورش در جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان قطر ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تیم قطری در دو بازی گذشته آسیایی و دو مسابقه اخیر لیگ ستارگان قطر به پیروزی نرسیده بود و یک باخت و سه تساوی متوالی داشت، اما امشب با برتری پُر گل برابر القطر به روند ناکامی‌هایش پایان داد.

استقلال تهران قطر الریان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران

از بین 8 مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشورمان، تنها 3 مسابقه بین تیمهای لیگ حرفه ای مقابل همدیگر است.

به گزارش طرفداری، مسابقه تیمهای تراکتور و ذوب آهن، پرسپولیس و آلومینیوم اراک، و مس رفسنجان و پیکان (مس رفسنجان در ضربات پنالتی برنده شد) مسابقاتی است که بین تیمهای لیگ برتری در این مرحله از جام حذفی برگزار می شود.

نکته جالب هم برگزاری دیداری است که هر دو تیمش در لیگ دسته اول هستند: مس کرمان و چادرملو در حالی با هم برگزار می کنند که احتمال دارد برنده این دیدار تنها تیم غیر لیگ برتری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشد. در دیدارهایی که یک لیگ برتری به مصاف یک تیم از لیگ های پایین تر می رود، ملوان با سایپای تهران، هوادار با مس سونگون، سپاهان با استقلال ملاثانی و گل گهر با فجر شهید سپاسی بازی خواهند کرد.

تیمهای ملوان، فجر سپاسی، سایپا، سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و پرسپولیس هفت تیمی هستند که سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارند و در بازی بین تیمهای تراکتور و ذوب آهن اصفهان یک تیم لیگ برتری با سابقه قهرمانی در جام حذفی به طور قطع از دور مسابقات خارج خواهد شد.

پرسپولیس این فرصت را دارد که با قهرمانی در این مسابقات، از استقلال که مثل این تیم 7 بار قهرمان جام حذفی شده بالاتر رفته و با 8 قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ جام حذفی ایران شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد