Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  امروز یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان فناوری و اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه اظهارداشت: در رخ داد هایی که چند وقت گذشت پیش آمد نیروی انتطامی جلو دار بود و عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشت.

وی افزود: در موضوع ناآرامی های اخیر سردار امان اللهی و دیگر اعضای شورای تامین خیلی خوب توانستند مدیریت کنند و آرامش را به جامعه باز گردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خدمات نیروی انتظامی به زلزله زدگان گفت: زلزله شوک خیلی سختی بود که ۵ هزار میلیارد تومان خسارت به همراه داشت و می توانست از لحاظ امنیتی نیز مشکلاتی را در جامعه ایجاد کند.

بازوند تاکید کرد: نیروی انتظامی امنیت مناطق زلزله زده را به خوبی مدیریت کرد و آرامش را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورد.

در ادامه این مراسم سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به روند ساخت ساختمان فناوری و اطلاعات گفت: این ساختمان که با یک سوم بودجه مورد نظر ساخته شده است، بخش فناوری اطلاعات استان شامل دوربین های کنترلی و دیگر بخش ها را ساماندهی می کند.

انتهای پیام/ز

 

افتتاح ساختمان فناوری و اطلاعات نیروی انتظامی کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در هوای تهران نفس بکشید

شاخص کیفیت هوای تهران بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، اینک بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران شرایط قابل قبولی دارد. از ابتدای سال تا به امروز، تهران ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است