Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش والیبال ساحلی ایران گفت: ما در ابتدای راه هستیم و باید رفته رفته پیش برویم تا والیبال ساحلی همچون سالنی به رشد و شکوفایی برسد.

رحمان رئوفی بازیکن تیم ایران یک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره سطح کیفی مسابقات تور جهانی کیش گفت: در این دور از مسابقات تیم های خوبی شرکت کرده بودند، به هرحال مسابقات والیبال ساحلی هم جایزه دلاری دارد و هم اینکه برای تیم ها امتیاز محسوب می شود از همین روی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سطح فنی تیم های شرکت کننده اشاره کرد و گفت: از نظر فنی تیم ها واقعا خوب بودند به طوری که برای گرفتن هر امتیاز آنها برنامه داشتند و من فکر می‌کنم اوج حساسیت و هیجان والیبال ساحلی همین امتیازاتی است که یک تیم با اختلاف دو امتیازی برنده می‌شود. والیبال ساحلی ایران نوپاست و تازه در ابتدای راه است اما فکر می کنم در آینده خیلی بهتر خواهد شد چرا که تیم‌های ایرانی از نظر فنی قدرتمند هستند اما تجربه حضور در تورنمنت‌های بین المللی ندارند و همین باعث می‌شود از نظر روانی با تیم‌های سطح اول دنیا دچار مشکل شوند. بنابراین ما اینقدر باید در مسابقات شرکت کنیم که از نظر روحی و روانی بازیکنان استرس کمتری داشته باشند و راحت بازی کنند.

ملی پوش والیبال ساحلی در ادامه تاکید کرد: بازیکنان ایرانی هنوز به پختگی کامل در امتیازات بالا نرسیدند و باید اینقدر بازی کنند تا از نظر روحی و روانی آماده شوند.

رئوفی ادامه داد: در این مسابقات ما باتوجه به اینکه میزبان بودیم فشار زیادی بر روی بازیکنان بود اما اگر در کشور دیگر بازی می‌کردیم حداقل استرس و فشار محیطی را نداشتیم و تنها بر روی بازی ها تمرکز می‌کردیماما اینجا فقط به دنبال این هستیم که خوب بازی کنیم و خودمان را نشان دهیم که همین کار را خراب می‌کند چرا که در ورزش حرفه‌ای تمرکز حرف اول را می زند و هر کس صبر بیشتری داشته باشد در امتیازات بالا موفق می شود.

رئوفی درباره جذب مربی خارجی عنوان کرد: من فکر می کنم باید این اتفاق مقطعی صورت بگیرد.به هرحال والیبال ساحلی نوپاست و باید برای رسیدن به پتانسیل بالا به مرور رشد کنیم، ما یک روزه نمی توانیم به بالاترین سطح برسیم، باید با علم روز دنیا پیش برویم.

وی به برنامه های بعدی والیبال ساحلی اشاره کرد و گفت: ما برای تور جهانی قطر ثبت نام کردیم و ده روز دیگر در آن مسابقات شرکت می کنیم و دو هفته بعد از قطر باید در تور عمان شرکت کنیم. سطح کیفی این دو مسابقه هم بالا‌است و تیم‌های شرکت کننده همگی قدرتمند هستند. در حال حاضر تیم های شرکت کننده در تور کیش سه روز دیگر به آمریکا اعزام می شوند، شرایط آنها طوری است که پیوسته در حال شرکت در مسابقات و تورنمنت های مختلف هستند و در طول یک سال شاید در سی تور شرکت کنند که همین موضوع باعث موفقیت آنها می شود اما متاسفانه ایران این شرایط را ندارد، الان تیم های سالنی پیوسته در حال اعزام به مسابقات مختلف است و همین باعث موفقیتشان شده است، شاید در تورنمنت‌های اول نتیجه نگیرند اما به مرور رشد خواهند کرد.

وی در پاسخ به اینکه برخی می گویند برگزاری این مسابقات برای ایران زود بود،عنوان کرد: من نمی توانم بگوییم برگزاری این مسابقات زود یا دیر بود به هرحال والیبال ساحلی باید از یک جا شروع می کرد و وارد مسابقات می شد تا در جو رقابت‌ها قرار می‌گرفت. برای ما مهم این است که در مسابقات شرکت کنیم تا تجربه لازم را به دست بیاوریم و هیچ ایرادی هم ندارد در اوایل راه شکست بخوریم چرا که به مرور نتیجه خواهیم گرفت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعدادهای جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرد و در ادامه این تمرینات پائز ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان فراخواند.

پس از گذشت ۹ روز از تمرینات، طبق اعلام فدراسیون جهانی والیبال که تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا روز پنجم اردیبهشت ماه مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند مریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

تمرینات ملی‌پوشان ادامه یافت و امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) موریس موتا پائز لیستی ۱۸ نفره ارائه داد تا تمرینات با تعداد بازیکنان کمتر و به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

کد خبر 6091993

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم