Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که مدت‌ها همه منتظر خرید مهاجم خارجی بودند و در چند نوبت معامله به هم خورد، ناگهان اسم مامه باباتیام مطرح شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که مدت‌ها همه منتظر خرید مهاجم خارجی بودند و در چند نوبت معامله به هم خورد، ناگهان اسم مامه باباتیام مطرح شد. بازیکن اهل سنگال که سابقه بازی در تیم‌های اینترمیلان، آولینو، ساوت تیرول، لانچانو، یوونتوس، زولته وارخم، پائوک و البته امپولی را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از منتفی شدن عجیب حضور جرارد گوهد در ایران، مدیران استقلال با مامه ‌بابا‌تیام به توافق رسیدند. این مهاجم هدف ۱۸۵ سانتی‌متر قد و ۷۹ کیلو وزن دارد. مامه باباتیام قادر است به عنوان وینگر چپ و راست هم بازی کند و به عنوان بازیکن آزاد به استقلال تهران پیوست.

او برای اینکه ثابت کند خرید مناسبی است، در بازی حساس مقابل الهلال عربستان نقش ویژه‌ای در تک‌گل پیروزی‌بخش استقلال ایفا کرد. عملکرد مامه باباتیام به قدری خوب بوده که حتی از زبان همبازیانش هم شنیدیم فوروارد فوق‌العاده‌ای است.

البته قضاوت در خصوص این مهاجم جدیدالورود هنوز زود است و باید دید در ادامه مسابقات آبی‌پوشان تهرانی چه عملکردی به جای می‌گذارد. او که روی تک‌گل تیمش مقابل الهلال عربستان تأثیر مستقیمی داشت، در آن مسابقه بارها با قدرت حمل توپ بالای خود خط دفاع الهلال را آزار داد و در پایان مسابقه هم جایزه بهترین بازیکن زمین را تصاحب کرد تا ثابت شود شفر انتخاب درستی داشته است.

اما در رابطه با این بازیکن شنیدیم ارزش قرارداد یک‌سال و نیمه مامه بابا‌تیام در استقلال ۴ میلیارد تومان است؛ رقمی که شاید در نگاه اول گران به نظر برسد ولی به هر حال در دنیای فوتبال پرداخت چنین مبلغی برای مهاجمان امری عادی است. همین بغل دست خودمان بغداد بونجاح الجزایری طبق شنیده‌ها سالی ۴ میلیون یورو از السد قطر دریافت می‌کند.

مهاجم الجزایری که توانست ۲ گل به پرسپولیس بزند و عامل اصلی شکست تلخ سرخپوشان تهرانی در قطر بود. حالا باید دید مامه بابا‌تیام در ادامه مسابقات استقلال هم قادر است بدرخشد و ثابت کند خرید مناسبی بوده و ارزش این همه هزینه را داشته است یا اینکه…؟

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!

به گزارش ورزش سه، امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلا او به سرقت رفت.

منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری انجام ندادم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد، بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد، باز خداراشکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

دیگر خبرها

  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی