Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود قاسمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: بیشتر کارخانجات استان امور بانکی و مسایل مالی خود را در بانک های تهران انجام می دهند و دفاتر مرکزی این واحدها در تهران قرار دارد.
وی اضافه کرد: حتی کارت های بازرگانی آنها نیز در تهران صادر شده است، لذا به دنبال راهکار قانونی برای انتقال کارت بازرگانی آنها به استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این نکته که امور مالی شرکت های اشاره شده روزانه مبالغ کلانی را شامل می شود، گفت: در صورتی که این مبالغ به بانک های استان منتقل شود، موجب تقویت مالی سیستم بانکی البرز خواهد شد.
قاسمی به اداره کل اقتصاد و دارایی دارایی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و کلیه ادارات مرتبط توصیه کرد، تمدید مجوز این شرکت ها را به انتقال دفاتر مرکزی و امور بانکی آنان به استان مشروط کنند.
وی گفت: بانک های استان در حالی به این کارخانه ها خدمات ارایه می دهند که حساب های آنها در تهران است.
قاسمی در ادامه از نمایشگاه دایمی توانمندی های تولیدی، صنعتی و خدماتی استان البرز به عنوان یگ گام مهم در جهت معرفی محصولات و خدمات البرز به هیات های خارجی نام برد.
وی گفت: نظر به اینکه اتاق بازرگانی به صورت مستمر میزبان هیات های تجاری خارجی است و اعضای این هیات ها فرصت کافی برای آگاهی کامل از ظرفیت های استان ندارند، لذا وجود این نمایشگاه در اتاق بازرگانی استان گامی درمعرفی توانمندی و توسعه صادرات استان محسوب می شود.
**فعالان اقتصادی بامشکل سرگردانی در ادارات مواجه هستند
دبیرکل اتاق بازرگانی البرز گفت: به دلیل مقررات و قوانین دست و پا گیر و بروکراسی حاکم در ادارات فعالان اقتصادی برای دریافت هرگونه مجوزی با سرگردانی، اتلاف وقت و در مواردی تحمیل هزینه های اضافی مواجه هستند که اینگونه چالش ها همواره کند شدن روند تولید و صادرات را در پی داشته است.
وی در ادامه با اشاره به پرداخت وام توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع کسب و کار استان، گفت: این وام ها باید به افرادی تعلق بگیرد که باعث افزایش شیفت کاری کارخانه ها و ایجاد اشتغال شود.
وی افزود: برخی با دریافت این وام ها تنها بخشی از بدهی گذشته کارخانه هایشان را پرداخت می کنند و موفق به راه اندازی خط تولید و ایجاد اشتغال نمی شوند.
قاسمی با تاکید بر پایش قوانین مخل کسب و کار در مجلس شورای اسلامی، حضور کارشناسان بخش خصوصی و دولتی در نشست های کارگروه پایش این قوانین را بسیار ضروری عنوان کرد.
7411/1535
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

رییس پلیس راه البرز گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران برای روان سازی ترافیک  ممنوع شد.

سرهنگ "پیمان کرمی " روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از سه ساعت دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کرمی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

به گزارش ایرنا مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در مازندران واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد