Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   حسین قناعت  افزود: با توجه به اینکه با آغاز سال نو، مردم نیز بدنبال شادی هستند، اکران فیلم های کمدی بیش از سایر موضوعات دیگر به نیاز شاد بودن مردم پاسخگو می دهد.
وی با بیان اینکه فیلم های کمدی در هر دوره ای با استقبال مواجه هستند، اظهار کرد: مردم برای دیدن این فیلم‌ها نیاز دارند تا از فضای پر از استرس و اضطراب کمی دور باشند و لحظاتی را بدون هیچ درگیری فکری به شادی سپری کنند، به همین دلیل نوروز می تواند بهترین زمان برای اکران فیلم های کمدی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگردان فیلم سینمایی «دزد و پری» ادامه داد: البته بدنبال رضایت مخاطب، فیلم‌های کمدی باید همراه با پسند، سلیقه، فرهنگ و ادبیات جامعه تولید شود و ضرورت دارد سینماگران نظرات مخاطب را براساس استانداردها و عرف جامعه مدنظر قرار دهند.
قناعت با بیان اینکه فیلمساز نباید در تولید فیلم کمدی فقط بحث سرگرمی را در نظر بگیرد، تصریح کرد: محتوای فیلم کمدی باید طوری باشد تا علاوه بر سرگرمی، امید و شادی را در دل مخاطب زنده کند.
وی همچنین به اکران فیلم های کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: بهتر است در اکران نوروزی، فیلم کودک و نوجوان نیز مورد توجه قرار گیرد، زیرا کودکان و نوجوانان همواره به فراموشی سپرده می شوند.
قناعت افزود: اکران فیلم های کودک و نوجوان که عمدتا کمدی هستند، می تواند اوقات فراغتی شاد برای کودکان و نوجوانان همراه خانواده خود در نوروز فراهم کند.
 در نوروز 96 استقبال مردم ایران از فیلم های سینمایی بسیار خوب و گسترده بود بیشتر فیلم های اکران شده مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته بود.
در این میان فیلم های کمدی اکران شده با فروش میلیاردی خود توانستند درصد رضایت بیشتری از مردم را جلب کنند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم

 وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال پس از بازگشت از تایلند با کسب عنوان قهرمانی جام ملت های فوتسال آسیا گفت: خدا را شکر می‌کنم به جام قهرمانی رسیدیم. دو سال پیش در فینال به ژاپن باختیم و ناراحت بودیم که نتوانستیم جام را تقدیم مردم کنیم. از مردم که دوسال صبر کردند و ممنونم که خوشبختانه امروز با جام بازگشتیم. همه زحمت کشیدند و همراه بودیم.

او افزود: بابت تمام زحماتی که اثای مهدی تاج رئیس  فدراسیون فوتبال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال و تک تک مدیران فدراسیون و حتی باشگاه‌ها کشیدند تشکر می‌کنم. خوشحالم سیزدهمین قهرمانی ایران رقم خورد که من به نیت سیزده رجب و میلاد حضرت علی (ع) آن را می‌بینم و فکر کنم این بهترین هدیه‌ای بود که ما می‌توانستیم خدمت مردم تقدیم کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره تاثیر کار تیمی در خلق این قهرمانی تاکید کرد: من هیچ موقع نقش خودم را کم و زیاد نمی‌کنم. همه ما یک تیم هستیم، هر کسی وظیفه خودش را دارد و من مسئولیت فنی تیم را دارم.

او درباره زمان تمدید قراردادش تصریح کرد: پدیده‌های نوظهور و جدیدی مثل فرانسه، هلند، تاجیکستان، افغانستان و اوکراین به جام جهانی راه یافتند. این نشان می‌دهد هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید که بگوید من برنده‌ام. برنامه ریزی می‌خواهد. در مورد قراردادم می‌گویم که من پیش از جام ملت‌ها نیز می‌توانستم تمدید کنم ولی خودم خواستم که اگر قهرمان شدم، تمدید می‌کنم. اگر قهرمان نمی‌شدم، می‌رفتم خانه.

شمسایی ادامه داد: با قهرمانی بازگشتم و باید با فدراسیون فوتبال به یک جمع بندی برسیم. وقتی بتوانیم بهترین باشیم، می‌توانیم کار‌های بزرگ انجام دهیم. باید شرایط خوب را نیز جلوی پایمان بگذارند، بازی دوستانه باید داشته باشیم. از ما تمرین و از بچه‌ها هم سختی و آن موقع می‌توانیم به دنبال هدف‌های بزرگ باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص کیفیت جام ملت‌های آسیا یادآور شد: افغانستان که بازیکنش در لیگ ایران بازی می‌کنند. خیلی خوشحالم که یک ایرانی توانسته تیم را بالا بیاورد. در سطح دنیا نیز همین طور است، شما قبلا اسمی از مراکش می‌شنیدید. الان می‌آید هفت گل به آرژانتین می‌زند و قهرمان آفریقا می‌شود. از طرف دیگر فرانسه ۲۰ روز پیش برزیل را سه بر دو شکست می‌دهد. همه تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند با قدرت و سرعت و نباید از این قافله جا بمانیم.

او خاطرنشان کرد: ژاپن، قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف می‌شود. این نشان می‌دهد چقدر کیفیت تیم‌ها بهتر شده است، چون دنبال بهترین‌ها می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود