Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر گروه باستان شناسی دانشگاه کاشان، در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگاران گفت: کاوش فصل دوم محوطه استرک- جوشقان در مهر ماه سالجاری در قالب مدرسه انسان­شناسی جسمانی با حضور اساتید دانشگاه کاشان و همکاری علمی دانشگاه ورشو لهستان و دانشجویان علاقمند باستانشناسی از سطح کشور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر لیلا مکوندی، اظهار داشت: این محوطه متعلق به عصر آهن 2 و اوایل عصر آهن 3 در حدود 1000 الی 800 ق.م (در حدود 3 هزار سال پیش) است.

وی خاطر نشان کرد: کشف آیین های تدفینی جدید، اشیاء و مواد فرهنگی شامل ظروف سفالی و اشیاء فلزی را از نتایج مهم این کاوش  از درون گورهای کاوش شده برشمرد.

به‌گفته‌ وی، این نمایشگاه با همکاری انجمن علمی گروه باستانشناسی تا 15 اسفند صبح ها ساعت 9 تا 13 و بعداز ظهر 14 تا 18 در محل نگارخانه دانشکده معماری و هنر در طبقه اول ساختمان اسلامی برای بازدید علاقمندان دایر است.

شایان ذکر است: آیین گشایش نمایشگاه یافته های فصل دوم کاوش گروه باستانشناسی دانشگاه کاشان در محوطه استرک- جوشقان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان، رئیس دانشگاه کاشان و جمعی از مسئولان در محل نگارخانه دانشکده معماری و هنر در طبقه اول ساختمان اسلامی برگزار شد.     انتهای پیام/م   افتتاح نمایشگاه یافته های فصل دوم کاوش گروه باستانشناسی دانشگاه کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • دموکراسی علیه آزادی
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • کشف یک گورستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس