Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: هنر یکی از عرصه‌های مهم و مورد توجه بسیج دانشجویی است از این رو برنامه‌های مهمی همچون جشنواره ققنوس را در دستور کار هر سال خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران، در سومین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس، این برنامه  را مروبط به دانشجویان هنرمند دانشگاه‌های مازندران دانست و اظهار کرد: فراخوان ارسال آثار از مهرماه آغاز شد و برنامه ریزی برگزاری جشنواره ققنوس نیز از دو ماه قبل صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران  با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شد، تصریح کرد:  آثار ارسال شده به دبیرخانه در بخش‌های موسیقی،   ادبیات و ادبیات نمایشی،   هنر‌های تجسمی و خوشنویسی توسط  داوران مجرب و باسابقه بررسی و نفرات برتر انتخاب شدند.

شهرام نوری با مهم برشمردن هنر و نقش آن در تعالی روحی و فکری انسان، خاطر نشان کرد: هنر یکی از عرصه‌های مهم و مورد توجه بسیج دانشجویی است از این رو برنامه‌های مهمی همچون جشنواره ققنوس را در دستور کار هر سال خود قرار داده است.   وی ورود دانشجویان به هنر را موجب تعالی آن‌ها برشمرد و اظهار کرد: هنر باید در خدمت تعالی دینی انسان‌ها قرار گیرد، وقتی دین متعالی کننده انسان‌ها است لذا می‌توان از هنر اسلامی به عنوان ارتقا دهنده روح و افکار انسانی یاد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: دانشجوی هنرمند انقلابی باید با هنرخود پدیده‌هایی مثل ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم را که نسل‌های سوم انقلاب هستند به زیبایی با زبان هنرمندانه به مردم نشان دهد.   شهرام نوری با بیان اینکه هنر دینی واسلامی باید معارف اسلام ناب را باهدف سعادت حقیقی انسان‌ها دنبال کند و درجامعه ماندگار سازد، تصریح کرد: هنر اگر در خدمت آرمان‌های الهی قرار گیرد یقینا تعالی انسان‌ها و جامعه را در پی دارد متاسفانه امروز دنیای غرب از هنر به عنوان ابزار ترویج افکار غلط و استعماری در بین جوامع بهره می‌برد.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های مازندران، افزود: مازندران دارای ۲۱۰ هزار دانشجو در ۱۴۰ مرکز اموزش عالی است که فرصت مناسبی را برای حضور بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل انقلابی و پویا فراهم اورده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در خاتمه از همکاری دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سطح استان با بسیج دانشجویی تقدیر کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همکاری بسیار خوبی با بسیج دانشجویی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی همچون جشنواره ققنوس داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟