Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتقاد تند پروانه معصومی از صحبت‌های لیلا حاتمی در جشنواره برلین، یکتا ناصر در حمایت از بازیگر فیلم «خوک»، به گفته‌های معصومی واکنش نشان داد.

ایران آنلاین / تعداد زیادی از هنرمندان به صحبت‌های لیلا حاتمی در نشست خبری فیلم خوک ساخته مانی حقیقی در جشنواره برلین واکنش نشان دادند و بسیاری از این صحبت‌ها حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عده‌ای از جمله پروانه معصومی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون نیز مخالفت خود را با این اظهارات اعلام کردند.

انتقاد تند پروانه معصومی از لیلا حاتمی، واکنش یکتا ناصر را در پی داشت. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار پستی، حمایت خود را از گفته‌های حاتمی اعلام کرد.

یکتا ناصر در پست اینستاگرامی‌اش نوشت: «براى من خیلى جالب است کسانى که همواره غرب‌زدگى را نهى می‌کردند حالا که یک بانوى شجاع ایرانى هنرمند، طرز برخورد با معترضان را مورد نکوهش قرار داده است، براى انتقاد از حرفهایش ما را با همان کشورهاى ذکر شده مقایسه می‌کنند. بر فرض غلط که آن‌ها معترضان‌شان را به بدترین شکل نابود می‌کنند چرا فقط در این موردالگوى ما هستند و اساساً مگر مبادرت به یک رفتار زشت در کشورهاى دیگر مجوز لازم براى عمل به آن در کشور ماست. پ ن: قابل توجه کسانى که از گفتن این حرف‌ها در برلین ناراحت هستند به لطف اینترنت و ماهواره و کسانى که پیگیر اخبار هستند از همه جاى دنیا خبر دارند و اصولاً وقتى شخصیت دیکتاتور و کنترلگرى داشته باشیم فکر می‌کنیم آدم‌ها دقیقاً باید زمان و جاى مورد نظر ما حرف‌هایى بزنند دقیقاً موافق نظرم.»/خبرانلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش
  • (ویدئو) هشدار جدید حمید معصومی‌نژاد در فرمانیه تهران به مردم!
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد