Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیرمجتمع تجاری گردشگری الماس شرق رسیدن به شهر امید و زندگی را با برگزاری رویدادهای مردم محور و با مشارکت شهروندان امکان پذیر دانست و گفت: مشارکت شهروندان در سه رویداد مردمی و با نشاط در مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق بی نظیر بوده است.

کامبیز رضایی افزود: این رویدادها روزانه تا 36هزار نفر از شهروندان را بسوی خود جذب و این موفقیتی چشم گیر در ایجاد نشاط و سرزندگی در میان مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس روابط عمومی با اشاره به محتوای این رویدادها اظهار داشت: رویدادهای این مجتمع در حال حاضر در سه موضوع تا دهم اسفندماه در حال اجرا است که از جمله آن می توان به فوتبال صابونی، بانجی جامپینگ و تشک بادی اشاره کرد که اجرای آن توسط گروه بدلکاری بین المللی در حال انجام است.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم در مجتمع های تجاری تنها به خرید نیاز ندارند بلکه گذراندن اوقات فراغت نیز بخشی مهم از بازارگردی آنها خواهد بود.

رضایی با تاکید بر تعریف رویدادهایی که می تواند نشاط را وارد جامعه نماید، افزود: مجتمع تجاری الماس شرق به خوبی این نیاز را شناخته است و توانسته با رویدادهایی جوان پسند و با مشارکت مردم نسبت به بازیابی هویت این مجتمع بزرگ اقدام نماید.

وی افزود: معماران و مهندسان این بنای ارزشمند توانسته اند تا با تلفيق معماري اسلامي و استفاده از تکنولوژي هاي مدرن و هنر مهندسي، مجموعه اي پديد آوردند تا همخوانی کاملی با هویت بصری شهر و فرهنگ جامعه داشته باشد.

انتهای پیام// ف.ح


️سه رویداد مردمی و با نشاط در مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش ایسنا،  ابوالفضل نیکوکار در این باره گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد