Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که به دنبال تیراندازی مرگبار اخیر در دبیرستانی در ایالت فلوریدا، بار دیگر جنجال‌ها درباره لزوم اصلاح قانون آزادی حمل سلاح در آمریکا تشدید شده، سخنگوی «انجمن ملی سلاح» در این کشور مخالفت خود را با افزایش حداقل سن مجاز برای خرید اسلحه اعلام کرد.

دونالد ترامپ که تحت فشار افکار عمومی برای انجام اقدامی در جهت کاهش دادن خشونت‌های مسلحانه در آمریکا شبیه به تیراندازی مرگبار اخیر در فلوریدا قرار دارد،  در نشست اخیر در کنگره محافظه کاران آمریکایی به موضوع جنجالی «آزادی حمل سلاح» و متمم دوم قانون اساسی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که از حامیان پر و پا قرص «آزادی حمل سلاح» است و بنا بر گزارش‌ها، طی کارزار انتخاباتی 2016 مورد حمایت «انجمن ملی سلاح»(NRA) قرار داشت، در نشست اخیر حمایت خود از این لابی قدرتمند در آمریکا را نشان داد.

رئیس‌جمهور آمریکا حمایت خود از «متمم دوم قانون اساسی آمریکا» را که محتوای آن همان آزادی حمل سلاح است، تکرار کرد و اعضای انجمن ملی سلاح را «میهن‌پرست» خواند.


ترامپ و مدیر «انجمن ملی سلاح»

ترامپ البته در بخشی از اظهارات بر لزوم انجام برخی اقدامات برای اطمینان از عدم تکرار حوادثی مشابه با تیراندازی اخیر فلوریدا شد.

ترامپ همچنین تصریح کرد که حداقل سن مجاز و قانونی برای خرید برخی از سلاح‌ها در آمریکا باید 21 سال باشد.

اظهارنظر رئیس‌جمهور آمریکا درباره لزوم افزایش سن مجاز برای خرید اسلحه، به مذاق «انجمن ملی سلاح» خوش نیامد.

در جریان مصاحبه شبکه «ای بی سی نیوز» با سخنگوی انجمن ملی سلاح، مجری از او سوال کرد: «آیا موضع شما این است که خواهان افزایش سن مجاز نیستید؟»

«دانا لوئچ» در جواب گفت: «بله همین طور است»(انجمن ملی سلاح خواهان افزایش سن مجاز برای خرید سلاح در آمریکا نیست).

سخنگوی لابی پر نفوذ سلاح در آمریکا، البته در همین مصاحبه از پیشنهاد ترامپ برای مسلح کردن معلمان در مدارس این کشور حمایت کرد.

انتهای پیام/م

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد

این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتورسازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: ایران ورزشی

کد خبر: 1229474 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه