Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سرتیپی رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره فروش فیلم بهمن‌ماه در سال جاری گفت: امسال فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته در بهمن ماه بیش از 20 درصد افزایش فروش داشت. فیلم‌های سینمایی در بهمن سال گذشته 7 میلیارد و 518 میلیون تومان فروش داشت این درحالی است که فروش فیلم‌ها در بهمن امسال به فروش 11 میلیارد تومان و 270 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره تعداد تماشاگر فیلم‌ها در بهمن‌ماه توضیح داد: سال گذشته در بهمن ماه 1 میلیون و 219 هزار نفر در سالن سینما به تماشای فیلم نشستند. در سال جاری تعداد مخاطبان فیلم‌ها در این ماه به 1 میلیون و 580 هزار نفر رسید. 

سرتیپی درباره پیش‌بینی فروش فیلم‌‌ها در اسفندماه گفت: در اسفندماه فروش فیلم‌ها به اکران نوروزی فیلم‌ها بستگی دارد اگر اکران فیلم‌های نوروزی زودتر انجام شود شاهد رونق در اسفندماه خواهیم بود اما اگر در اواخر اسفند ماه اکران فیلم‌ها انجام شود فکر نمی‌کنم رونق چندانی در فروش فیلم‌ها در اسفندماه شاهد باشیم. 

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1403/02/18 لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 1403/02/20 و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.  

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که  تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.  

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com  قابل انجام میباشد. رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد . 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی