Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:35:33 GMT

در خریدهای نوروزی مراقب اموال خود باشیم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۵۲۱۸

در خریدهای نوروزی مراقب اموال خود باشیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛سرهنگ محمدسعید یاری رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با توجه به به این که بیشتر خانواده ها در این ایام خریدهای نوروزی خود را انجام می دهند ، سارقان از کوچکترین غفلت برای دزدی اموال آنها استفاده خواهند کرد. 

وی افزود:مردم باید در خرید های نوروزی از اموال خود مراقبت کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یاری بیان کرد: خانواده ها باید  از آوردن اشیای قیمتی و زیور آلات خود به بازار و مراکز خرید خودداری کنندهمچنین برای خرید بیشتر از کارت های اعتباری استفاده کنند.

 

انتهای پیام/با

 

افزایش گشت های پلیس در اطراف بازار های  شهر ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، چند توصیه مهم برای جلوگیری از برق گرفتگی در هوای بارانی: 


در شرایط بارانی، به دلیل مرطوب بودن زمین و همه اجسام نزدیک به شبکه‌های برق مانند درختان می‌توانند حالت رسانا (منتقل کننده برق) پیداکنند وموجب برق گرفتگی شوند.


بعضی مواقع که در اثر سقوط اجسام خارجی مانند شاخه‌های درختان بر روی شبکه، موجبات پارگی سیم و سقط آن برروی زمین رخ میدهد. درهر زمان و بخصوص در مواقع بارانی از همه شهروندان عزیز تقاضا دارد از محل فاصله گرفته و مانع نزدیک شدن دیگران به محل شده و بلافاصله موضوع و محل را به تلفن ۱۲۱ اتفاقات برق اطلاع دهند. اگر در خودرو و نزدیک به محل حادثه قرار دارید تا مراجعه همکاران برق و رفع نقص به هیچ وجه از خودرو پیاده نشده و از لمس نمودن بخش‌های فلزی خودرو خودداری نمایید.


در خصوص تعمیر لوازم برقی در فضای آزاد باید گفت:به منظور جلوگیری از برق گرفتگی، افراد درهوای بارانی که زمین مرطوب است، از تعمیر لوازم برقی در هوای آزاد خودداری نمایند و حتمآ تعمیرات وسایل برقی را به متخصص مربوط بسپارند .


هنگام رعد و برق در نقاط پست موقعیتی که قرار دارید پناه گرفته و به حالت نشسته دست و پای خود را جمع نموده و سر را رو با پایین نگه دارید. قرار گرفتن در بلندی‌ها و زیر درختان و پایه‌های برق در مواقع رعد و برق خطرات جانی در پی دارند.

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • ویدیو/ چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • مراقب نیش ها باشید!
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید