Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:39:09 GMT

کشته شدن مرد جوان پس از درگیری در پارک باهنر

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۶۳۲۴

کشته شدن مرد جوان پس از درگیری در پارک باهنر

مرد جوان طی درگیری در پارک باهنر واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی جان خودش را از دست داد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ اجتماعی حوادث نظرات

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 5 صبح ششم اسفند جاری، ماموران کلانتری 140 باغ‌فیض در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوانی در یک درگیری مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان پیامبران به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد از اعلام این خبر سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص آگاهی در بیمارستان حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره مرگ این جوان شدند.

بررسی اولیه نشان داد مقتول مرد 36 ساله‌ای است که ساعت 22:20 پنجم اسفند سال جاری با دو نفر ناشناس در پارک باهنر واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی درگیر و ضرباتی روی سر وی وارد شده است، در نهایت پس از متواری شدن متهمان، مقتول به بیمارستان منتقل شده اما بر اثر شدت جراحات جان خودش را از دست داده بود.

سرانجام با دستور سجاد منافی‌آذر؛ پازپرس کشیک قتل پایتخت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بیشتر برای بازداشت متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس آگاهی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد