Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کنفرانس خبري سوني در MWC 2018 چندي پيش خاتمه پيدا کرد و در جريان آن شرکت ژاپني از ايربادهاي وايرلس خود به نام اکسپريا Ear Duo رونمايي کرد که قرار است با قيمت 279.99 دلار در خردادماه به بازار جهاني عرضه شوند.
Ear Duo را مي توان درست نقطه مقابل هدفونهاي حذف نويز سوني دانست؛ اين ايربادها در واقع توسعه يافته اند تا تجربه «گوش کردن دوگانه» را براي کاربرانشان بسازند و ترکيبي از موسيقي و صداي محيط را در اختيارشان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعلان هاي صوتي ذخيره شده در تقويم، سرخط خبرها و ديگر موضوعات مورد علاقه دارندگان اين ايربادها نيز برايشان ارسال مي شوند. سوني پشتيباني از گوگل اسيستنت و همچنين سيري را نيز براي محصول تازه خود فراهم نموده که البته بسته به اينکه Ear Duo را با موبايل اندرويدي جفت کرده باشند يا iOS، اين امر متفاوت خواهد بود.

تکنولوژي Spatial Acoustic Conductor (يا رساناي آکوستيک مکاني) که به صورت داخلي و توسط مهندسان سوني طراحي شده امکاني را فراهم مي کند تا صداي ايجاد شده در پشت گوش مستقيما به داخل آن انتقال داده شود. حلقه پشتيباني طراحي شده براي ايربادها نيز کانال گوش را به گونه اي احاطه مي کند که موسيقي به طرز بدون نقصي با صداهايي که در محيط قرار دارند ترکيب شود.
اگر بخواهيم توصيفي ساده تر ازاين تکنولوژي داشته باشيم بايد بگوييم که همه چيز شکل محيطي پيدا ميکند و کاربر دستگاه مي تواند به راحتي با همکاران و دوستانش مکالمه داشته باشد بي آنکه موسيقي در حال پخش از طريق ايربادها اختلالي را در اين تعامل ايجاد نمايد.

سوني ادعا مي کند که اين هدفون ها قابليت حس کردن شرايط و تشخيص خودکار نوع فعاليت کاربر را دارند که البته بخشي از اين توانايي مستلزم نصب اپليکيشن هايي روي تلفن همراه کاربر خواهد بود.
در انتها بايد اشاره کنيم که Xperia Ear Duo از فراميني که با ضربه يا حرکت سر به آن داده مي شوند نيز پشتيباني ميکند و براي مثال مي توان با حرکت دادن سر به پيام هاي دريافتي پاسخ داد يا آنها را رد کرد. همچنين با چرخاندن سر به سمت هاي چپ و راست هم مي توانيد ترک موسيقي در حال پخش را به جلو يا عقب بزنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

بانک ایران زمین، بانکی زیان ده و لغو پذیرش شده

«قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!

کدام نماد‌ها در صف عرضه اولیه هستند؟ بورس شبانه روزی برای اولین بار می آید؟!

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو اعلام شد

کدام نمادها ورود پول هوشمند داشتند؟ برنده واقعی واگذاری سرخابی‌ها کیست؟ پرتقاضاترین نمادها در آخرین روز معاملات هفته جعل امضای مدیرعامل وملت واقعیت دارد؟

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صحنه‌ای وهمناک درانگلیس مدل فیلم‌های آخرالزمانی
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟