Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@12:32:26 GMT

نوازی: استقلال با ۲ گل برنده دربی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۶۶۶۷

نوازی: استقلال با ۲ گل برنده دربی می‌شود

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که شانس برد این تیم در دربی روز پنجشنبه بیشتر از پرسپولیس است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت استقلال برای دربی روز پنجشنبه گفت: هر دو تیم از لحاظ فنی سرحال هستند، ولی به نظر من شرایط روحی و روانی استقلال بهتر از پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً هر تیمی که آرامش داشته باشد و از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده خواهد شد، ولی من معتقدم شانس برد استقلال بیشتر از پرسپولیس است.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این بازی تصریح کرد: فکر می‌کنم استقلال با نتیجه 2 بر صفر یا 2 بر یک برنده می‌شود. البته پیش‌بینی چنین مسابقاتی واقعاً سخت است، ولی امیدوارم استقلال برنده شود تا هوادارانش را خوشحال کند. هواداران استقلال در ابتدای فصل خیلی سختی کشیدند، ولی امیدوارم آنها روز پنجشنبه با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد مامه تیام در بازی‌های اخیر اظهار داشت: او در بازی با استقلال خوزستان خیلی خوب کار کرد و حتی می‌تواند بهتر از این باشد. تیام در حفظ توپ و بازیسازی بازیکن توانمندی است، او نشان داد که مهاجم خودخواهی نیست.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دربی پایتخت استقلال تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتف دررفته، حاصل شادی گل دوم استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روز گذشته در ثانیه‌های پایانی دیدار با ذوب‌آهن اصفهان گل برتری را وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد. گل دوم استقلالی‌ها اما برای یکی از اعضای خانواده مربی‌ آبی‌ها با دشواری همراه بود.

بعد از گل گوستاوو بلانکو به ذوب‌آهن پسر محمد نوازی مربی استقلال و دستیار جواد نکونام که در ورزشگاه آزادی حاضر بود، هنگام شادی کردن با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

پسر محمد نوازی در این شادی گل از ناحیه کتف مصدوم شد و کتف او در رفت؛ پزشکان استقلال بعد از بازی کتف دررفته پسر نوازی را جا انداختند و بانداژ کردند تا او به شرایط بهتری از نظر جسمانی برسد.

دیگر خبرها

  • بانک بازیکن استقلال را در بیابید!
  • منوچهری: بانک بازیکن استقلال را در بیابید!
  • خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • برنده محکمه انصاف در پرسپولیس
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • کتف دررفته، حاصل شادی گل دوم استقلال!
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد