Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@17:30:05 GMT

کشته شدن مرد جوان پس از درگیری در پارک

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۶۷۴۹

کشته شدن مرد جوان پس از درگیری در پارک

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 5 صبح ششم اسفند جاری، ماموران کلانتری 140 باغ‌فیض در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوانی در یک درگیری مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان پیامبران به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص آگاهی در بیمارستان حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره مرگ این جوان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی اولیه نشان داد مقتول مرد 36 ساله‌ای است که ساعت 22:20 پنجم اسفند سال جاری با دو نفر ناشناس در پارک باهنر واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی درگیر و ضرباتی روی سر وی وارد شده است، در نهایت پس از متواری شدن متهمان، مقتول به بیمارستان منتقل شده اما بر اثر شدت جراحات جان خودش را از دست داده بود.

سرانجام با دستور سجاد منافی‌آذر؛ پازپرس کشیک قتل پایتخت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بیشتر برای بازداشت متهم ادامه دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم

حمیدرضا الداغی در ۲۷ شهریور ۱۳۵۶ در سبزوار به دنیا آمد، او در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲  در سبزوار،  استان خراسان رضوی در دفاع از دختری جوان مقابل مزاحمت خیابانی با ضربات متعدد چاقو کشته شد.

پس از مرگ رسانه‌های وابسته به نظام جمهوری اسلامی از وی به‌عنوان «شهید آمر به معروف»، «شهید نهی از منکر» و «شهید عفت و غیرت» یاد کردند و بنیاد شهید و امور ایثارگران مرگ وی را «شهادت» خواند. مادرش اعلام کرد پسرش اهل «جهاد» و «بسیج» نبود. با این وجود، منتقدان ادعای شهادت از طرف حامیان جمهوری اسلامی را «مصادره» و «سوءاستفاده» از الداغی عنوان کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی