Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@22:41:22 GMT

ماجرای دعوای دایی و هنرپیشه مطرح مشکوک شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۰۸۷۸۶

ماجرای دعوای دایی و هنرپیشه مطرح مشکوک شد

امیر حسام شجاعی هنرپیشه سینما در روز‌های اخیر اظهاراتی مبنی بر ضرب و شتم وی توسط علی دایی، برادر او و وکیلش مطرح شد که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران: شجاعی مدعی شده بود که علی دایی به همراه برادر و وکیلش در هتل محل اقامت آنها در رشت به شدت وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و نسبت به وی الفاظ رکیکی استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این اظهارات از سوی هنرپیشه مورد نظر، نیروی انتظامی مستقر و مدیریت هتل به شدت این موضوع را تکذیب کردند و در استشهادنامه ای که تهیه نمودند این موضوع را رسما رد کردند.

در این استشهاد صراحتا آمده که هیچگونه ضرب و شتمی در هتل محل اقامت تیم سایپا رخ نداده و ادعای مطرح شده از سوی امیر حسام شجاعی کذب محض است و بهنا بر دلایل واهی مطرح شده است.

باید دید دلیل ادعای این هنرپیشه علیه علی دایی چیست و آیا موضوع صحت دارد یا خیر ؟

به احتمال فراوان دوربین های هتل می توانند این مشکل را حل کنند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Iuk

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ عبدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد شهرستان بناب در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی مقدار ۲ تن و ۵۰۰کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده! + ویدئو
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • تجلیل از مادران جوان زیر ۴۰ سال و دارای چندفرزند در هفته جمعیت
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه