Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد مشهد، دکتر مهدی ملک ن‍‍ژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و هیات همراه پس از بازدید از بخش های مختلف این پالایشگاه، بر همکاری دانشگاه با پالایشگاه گاز برای رفع مشکلات موجود و ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید کرد.

در ادامه مدیرشرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به معرفی پالایشگاه خانگیران پرداخت و از حضور دانشگاهیان در این پالایشگاه استقبال کرد و خواستار ارتباط این صنعت با دانشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه پرسش و پاسخ و معرفی نماینده دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و نماینده پالایشگاه خانگیران برای عقد تفاهم نامه و انجام جلسات مشترک وبررسی و ارائه راهکارها و زمینه های مشارکت نخبگان دانشگاهی با صنعت نفت و گاز از دیگر برنامه های این بازدید بود.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۴۰مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید شهرستان مشهد به همت خیرین افتتاح شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید امیر شوشتری، در آیین افتتاح دبستان پیوند یک شهرستان مشهد از سری طرح‌های سه شنبه‌های امید با بیان این مطلب که بیش از 40مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید افتتاح شده است، گفت: خدارا شاکریم در هفته‌ای که مزین به نام معلم است، مدرسه دیگری را با حمایت خیرین به دانش آموزان‌مان هدیه می‌کنیم.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز زمانی که با بذل اموال خود ایثار می‌کنند، فراخوان و دعوت به سوی خدا و امور خدایی می‌کنند و قطعا این عزیزان هم معلم هستند؛ نیک‌اندیشانی که به هر نحوی پشتیبان و حامی تعلیم و تربیت هستند، معلم و شایسته تقدیر و تعظیم در این هفته هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم ما و معلمان استان پهناور خراسان رضوی پیروان اندیشمند بزرگ شهید مرتضی مطهری باشیم زیرا وقتی همه عوامل برای بسترسازی مناسب برای تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند مسئولیت ما سنگین‌تر می‌شود.

به گزارش تسنیم، دبستان 12 کلاسه دخترانه پیوند یک آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد با مساحتی بالغ بر یک هزار مترمربع و هزار و 100 متر زیربنا در سه طبقه با مشارکت خیر نیک‌اندیش؛ علی پیوندی زاده افتتاح شد و به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • فلسفه حضور استادان حوزه در دانشگاه، تأثیرگذاری فرهنگی و تربیتی است
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • راه‌اندازی «مدارس سعادت» در دانشگاه آزاد اسلامی
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد