Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سامانه نوبت دهی آنلاین معاینه فنی از 3 هفته گذشته به صورت رسمی در سایت ستاد معاینه فنی راه اندازی شده است.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سامانه نوبت دهی آنلاین از سه هفته گذشته به صورت رسمی در سایت ستاد معاینه فنی راه اندازی شده و به شهروندان توصیه می‌شود جهت به حداقل رسیدن زمان معطلی در مراکز نسبت به استفاده از این سامانه اقدام و با وقت قبلی به مراکز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است؛ جهت سهولت در دسترسی اپلیکیشن مربوطه در دست طراحی بوده و به زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

جهت اطلاع از آخرین وضعیت ساعت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی به آدرسinspection.tehran.ir مراجعه کنند.

در حال حاضر ساعت کاری مراکز به شرح ذیل است:

تا پایان سال تمامی مراکز معاینه فنی به جز خاوران و ابوذر در روزهای جمعه فعال بوده و شهروندان می‌توانند از خدمات این مراکز استفاده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

قائدی در دادگاه : دختری که داخل ماشینم بود را نمی شناسم! / لیلی از کجا آمد؟ +فیلم و عکس حمله مسلحانه به وحید خزایی در استانبول ترکیه / آقای هزینه از او چه می خواست؟!+فیلم و عکس سورپرایز شدن معلم مدرسه باغچه‌بان از سوی دانش آموزان ناشنوا+فیلم دو مسوول شیطان صفت فدراسیون شنا استعفا دادند / آریانا از آزار گفته بود! عروس شیطان صفت پدرشوهرش را بیشتر از شوهرش دوست داشت! ازدواج مسلحانه عروس و داماد! سرگذشت شگفت‌انگیز دختر 70 ساله مرد کارخانه دار تهرانی سه زنه / پدرم مانع ازدواج شد! + عکس احمد نجفی در اقدامی عجیب در شورای صنفی نمایش را گِل گرفت+ فیلم و عکس به خاطر المیرا قتل را گردن گرفتم! / زن خائن برای شوهرش نقشه کشیده بود + عکس نیمه شب پس از دعوا با شوهرم، فرشاد تماس گرفت و من حسابی خودم را باختم! بازگشت دو کودک ربوده شده ایرانی پس از دوماه از کشور افغانستان + عکس بچه ها قیمت خودروهای دست دوم ایرانی در آستانه شب عید

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان