Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، بهمن حسن بیگی، معاون حقوقی و ارجاع تعزیرت استان تهراناظهار کرد: گشت تعزیرات روزانه به شکایات مردمی رسیدگی می‌کند، اما با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز نظارت بیشتر بر بازار در دستور کار تعزیرات قرار گرفته است.
 
 وی افزود: با افزایش تعداد گشت‌های تعزیرات از 15 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین ماه سال 97 به مدت یک ماه طرح ویژه گشت نظارتی نوروز اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حسن بیگی تصریح کرد: در مدت یک ماه اجرای طرح نظارتی نوروز، گشت‌های تعزیرات با حضور دستگاه‌های نظارتی همه روزه حتی در روزهای تعطیل از واحدهای صنفی سطح شهر تهران بازرسی می‌کنند و در صورت احراز تخلف، دستگاه‌های نظارتی در محل اقدام به تشکیل پرونده تخلفاتی کرده و پرونده مربوطه جهت رسیدگی به شعب تعزیرات ارجاع می‌شود.
 
معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران گفت: با توجه به اینکه دو فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد برای استقرار پایگاه گشت تعزیرات همکاری نکردند، براین اساس گشت تعزیرات با حضور دستگاه‌های نظارتی جهت نظارت و رسیدگی به تخلفات غرفه‌ها و فروشگاه‌های واقع در این فرودگاه‌ها به طور نامحسوس از این اماکن بازدید خواهد کرد و در صورت احراز تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: در طول اجرای طرح گشت نوروزی تعزیرات از آژانس‌های هواپیمایی، ترمینال‌های مسافربری و غیره بازرسی صورت می‌گیرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حیدر حق‌جویان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو توقیفی، ۱۰ تن ارد فاقد مجوز به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6096194

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج