Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی در ۴۸ ساعت گذشته با افزایش حملات هوایی و توپخانه ای توانستند شبه نظامیان کرد و نیروهای دفاع مردمی را در محورهای مختلف عقب برانند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حلب حاکیست، درگیری های سنگین در مناطق مختلف شهرستان عفرین میان نیروهای متجاوز ( ارتش ترکیه و عناصر تروریستی سپر فرات) با شبه نظامیان کرد و نیروهای دفاع مردمی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی در ۴۸ ساعت گذشته با افزایش حملات هوایی و توپخانه ای توانستند شبه نظامیان کرد و نیروهای دفاع مردمی را در محورهای مختلف عقب برانند.

نقشه میدانی از آخرین تحولات سوریه

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای ارتش ترکیه و تروریست ها پس از نبردهای سنگین موفق شدند در چهل و ششمین روز درگیری ها، مناطق شمالی، شمال غربی و غربی عفرین را به اشغال خود در بیاورند.

گزارش دیگری از مشرق را در این باره بخوانید:

معرفی تروریست‌های موسوم به سپر فرات در عملیات شاخه زیتون/ دستاورد میدانی ۳۰ هزار تروریست در عفرین پس از ۴۵ روز عملیات + نقشه میدانی و تصاویر نقشه میدانی از پیشروی ترکیه در سوریه

وی به پیشروی های ارتش ترکیه و تروریست ها در  محور شنگال اشاره کرد و گفت: مناطق اکبس، سمالک، شیخ محمد، ویلکلی، غواند، کوسانلی و بندرک در این محور به اشغال نیروهای متجاوز در آمد.

این منبع میدانی افزود: در محورهای شران، بلبل، راجو و جندیرس به ترتیب مناطق « عفرنلی، المشیرفه، دونبلی، ابوکعب و حاجیلر» از کنترل شبه نظامیان کرد و نیروهای دفاع مردمی خارج شدند.

به گزارش مشرق، با پیشروی های صورت گرفته در دو روز گذشته ، نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی در مجموع حدود ۸۵ منطقه را در شمال استان حلب به اشغال خود درآوردند.

براساس این گزارش، نیروهای متجاوز با تصرف مناطق جدید در عفرین، توانستند ارتباط خود را از شهر جرابلس ( حومه شمالی شهر منبج ) تا شرق استان هاتای ترکیه برقرار کنند.

گزارش دیگری از مشرق را در این باره بخوانید:

چرا «غوطه شرقی» برای آمریکایی‌ها و غربی‌ها اهمیت دارد؟/ جنجال حقوق بشری این روزها از کجا آب می‌خورد؟ +نقشه و عکس

نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی در صورت اشغال مناطق غربی الشیخ حدید، مسیر ارتباطی را از جرابلس تا شمال استان ادلب به کنترل خود در می آورند و همین مسئله باعث می شود شبه نظامیان کرد به سمت مناطق مرکزی عفرین عقب نشینی کنند.

از محور جندیرس هم خبر می رسد، شبه نظامیان کرد و نیروهای مردمی سوریه با وجود حملات گسترده جنگنده ها و توپخانه ای، توانستند حملات ارتش ترکیه و تروریست ها را در این محور دفع کنند.

خبرها از حومه شهرک راجو حاکیست، در حملات گسترده جنگنده های ارتش ترکیه، ۲ تن از نیروهای مردمی به شهادت رسیدند و  ۳ تن دیگر مجروح شدند؛ حملات هوایی جنگنده های ارتش ترکیه  علیه مناطق مسکونی جندیرس، راجو، بلبل، شران و ... ادامه داد.

شمار جان باختگان شهروندان در مناطق مختلف عفرین در حملات نیروهای متجاوز به حدود ۱۹۴ تن رسیده و ۴۶۰ تن دیگر زخمی شده اند؛ تلفات شبه نظامیان کرد هم ۲۷۰ تن اعلام شده است.

به گزارش مشرق، ارتش ترکیه هم از شروع تجاوز نظامی به خاک سوریه حدود ۴۸ تن از نیروهای خود را از دست داده است؛ تلفات عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات هم به حدود ۵۰۰ تن رسیده است.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس