Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@15:08:27 GMT

6 مصدومیت شدید و وحشتناک نیمار در مستطیل سبز

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۴۳۷۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

مصدومیت شدید نیمار در بازی دیشب مقابل مارسی،حضور وی در بازی برگشت مقابل رئال مادرید را در هاله ای از ابهام قرار داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب هفته بیست و هفتم لوشامپیونه، یکشنبه شب تیم های پاری سن ژرمن و مارسی از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه پارک د پرنس به مصاف هم رفتند ، دیداری که در نهایت این شاگردان امری بودند که با یک نمایش برتر موفق به در هم کوبیدن حریفشان در خانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار اما در حالی به پایان رسید که نیمار ستاره برزیلی دچار مصدومیت شدید شد و بازی را ترک کرد.

نیمار، ستاره اول پاریسی ها، در برخورد با بازیکن حریف، از ناحیه قوزک پا آسیب دید و در نهایت با برانکارد از زمین بیرون برده شد. این اتفاق در حالی رخ داد که پاریسی ها باید ۹ روز دیگر در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، شکست ۳-۱ دیدار رفت مقابل رئال مادرید را جبران کنند.

هنوز مشخص نیست که نیمار برای چه مدت از میادین دور خواهد بود اما در صورتی که او نتواند خود را به این دیدار برساند، امیدهای پاریسی ها جبران آن شکست بسیار کمرنگ خواهد شد؛ واقعیتی که پاریسی ها به خوبی می دانند و از چهره اونای امری و ناصر الخلیفی هم کاملا مشخص بود.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تصاویر منتشر شده توسط رسانه های فلسطینی از بمباران شدید شهر رفح توسط ارتش اسرائیل خبر می‌دهد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

بنابراین گزارش، پس از مانع تراشی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس غزه، کابینه اسرائیل به اتفاق آرا به آغاز تجاوز علیه رفح رأی داد.

بنابرگزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، انتظار می‌رود که ظرف چند روز (آینده)، تجاوز نظامی اسرائیل علیه رفح آغاز شود.

اقدام کابینه نتانیاهو در شرایطی انجام شده که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح خبر داده بود.

همزمان، «سامی ابوزهری» یکی از مقامات ارشد حماس به خبرگزاری «رویترز» گفته بود که دستوراسرائیل برای خارج کردن فلسطینی‌ها در بخش‌هایی از رفح «تشدید تنش خطرناکی است که پیامدهایی در پی خواهد داشت».

در همین حال، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع قبلی، مدعی شد که جنگ در غزه دقیقاً با همان اهداف قبلی ادامه دارد: آزادی همه گروگان‌ها و شکست حماس.

 یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین هم به «المیادین» گفته بود: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس منجر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!