Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، در این آیین مهندس باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به اینکه  پیشرفتها در عرصه فناوری جدید وعلوم انحصاری مدیون تفکر بسیجی جوانان مان است گفت:  اگر این تفکر بسیجی  نبود امروز مورد حمله نظامی دشمن واقع می شدیم وآنچه که مانع حمله نظامی آنان می شود این است که  یقین دارند  در این عرصه شکست سخت متوجه آنان خواهد بود

وی افزود: چند روزی است  وارد چهلمین سال عمرانقلاب اسلامی شدیم باید با یک عزم ملی به دور از نگاه سیاسی کارنامه انقلاب را تنظیم کنیم وبه واسطه آن نقاط ضعف را برطرف ونقاط برجسته را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: شاید بعضی ها عنوان می کنند چرا باید به سوریه وعراق کمک کرد؟ آنها باید بدانند اگر عزیزانی که با تفکر بسیجی برای دفاع از حرم نمی رفتند و با داعش نمی جنگیدند امروز می بایست در ایران با آنان جنگ می کردیم ولی دیدیم دشمن نتوانست در سالگرد انقلاب حتی یک ترقه بیندازد واین اشراف اطلاعاتی مدیون همین تفکر وفرهنگ ایثار ، مقاومت وایستادگی ملت بود

با هنر گفت حماسه 7 اسفند شیرگاه با یک جوشش انقلابی اتفاق افتاد ولی امروز من غافلگیر شدم که پس از این همه سال باز این مردم حماسه آفریدند وحضور انقلابی داشتند ومشخص است که نفکر انقلابی در این شهر حاکم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شکاف بین در آمد وهزینه دولت آنقدر زیاد است که بخش اعظم آن به حقوق و دستمزد تعلق دارد ودر بحث بودجه عمرانی باید به حال مجلس ودولت ترحم کرد.

در بخشی از این مراسم دکتر ادیانی نمایند مجلس شورای اسلامی گفت: سوادکوه شمالی همواره نماد دل دادگی به اهل بیت وانقلاب بوده که 7اسفند سال 60اوج این دلدادکی به نظام وانقلاب است

وی افزود: سال 60که سال تحزب وانشقاق بود درست یک ماه پس از واقعه 6بهمن آمل ضدانقلابیون مانند خفاش شبانه بر سر مردم ریختند که با مقاومت وایستادگی مردم پا به فرار گذاشتند وامروز باردیگر حماسه ای باور نکردنی خلق شد

گفتنی است در واقعه سال 60 وحمله منافقین به شیرگاه، دو تن شهید و4 نفر مجروح شدند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس

دریافت 49 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دهم اردیبهشت ماه یادآور بازگشت جزایر خلیج‌فارس به ویژه جزیره سرخ‌گون هرمز به دامان میهن است؛ روزی که سربازان ایرانی به فرماندهی امامقلی‌خان حاکم ایالت فارس موفق شدند با شکست پرتغالی‌ها آن‌ها را از خلیج‌فارس اخراج کنند.

کد خبر 6090421

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟