Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: آتش نشانان جان یک مرد گرفتار در دود و شعله های آتش را نجات دادند.

ظاهر فیضه مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با بیان این خبر افزود؛ در ساعت ۲۰:۳۶ امروز بنا به تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که خودرویی درون پارکینگ ساختمانی در کوچه ئاگرین ۸ طعمه حریق شده که بلافاصله ماموران آتش نشان ایستگاه ۲ امیرآباد به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: ماموران اعزامی پس از رسیدن به محل فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از سرایت آتش به کل ساختمان شدند، آتش نشانان پس از لحظاتی متوجه شدند که فردی در طبقه یک آن ساختمان به علت استنشاق دود غلیظ و گازهای سمی از حال رفته و در آن مکان به دام افتاده است که آتش نشانان با عکس العمل سریع خوشبختانه توانستند به طبقه فوقانی نفوذ کرده و مصدوم را پیدا کنند.

آتش نشانان تا رسیدن کارشناسان فوریت های پزشکی با اقدامات اولیه و اکسیژن رسانی به آن فرد مانع از بیهوشی کامل وی شده و با رسیدن سریع ماموران اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال داده شد.

در این حریق با عکس العمل بموقع آتش نشانان؛ خودروی سایپا داخل پارکینگ و همچنین مرد حدودا ۵۰ ساله مالک آن از سوختن کامل و مرگ نجات پیدا کردند.

فیضه در پایان اظهار کرد که از روزهای نخست سالجاری خوشبختانه آتش نشانان این سازمان توانسته اند که جان بیش از ۹ نفر از همشهریان مان را از مرگ حتمی نجات داده و به زندگی بازگردانند که این مهم از پر افتخارترین نمرات در کارنامه سازمان آتش نشانی این شهر بوده و جای تقدیر دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان خوسف گفت:  ماموران گشت کلانتري 12 ماژان شهرستان خوسف هنگام انجام ماموريت و گشت زني در محور روستايي اين شهرستان، يک راس بره آهو کوچک را که از مادرش جدا شده و در حاشيه جاده سرگردان بود مشاهده کردند.

 سرهنگ مهدي بهمدي با بیان اینکه  ماموران بلافاصله برای در امان ماندن از شر حيوانات و تلف شدن بره آهو، نسبت به نجات آن اقدام کرده ، افزود: این بره آهو برای نگهداري و رها سازي در دامان طبيعت به کارکنان اداره محيط زيست شهرستان تحويل داده شد. 


وی ضمن تاکيد بر حفظ منابع زيستي و حيات وحش گفت: شهروندان به محض مشاهده اين چنين مواردي، مراتب را به سازمان هاي مرتبط گزارش دهند. 

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان