Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- رئيس دانشگاه رازي کرمانشاه گفت: امروز نسل جوان نيازمند پيوند عميق علم و انديشه با معرفت اسلام است و زمينه‌ساز اين پيوند، پاسداري از خون شهداست.

به گزارش ايرنا؛ دکتر محمدابراهيم اعلمي آل آقا روز دوشنبه در دومين کنگره بزرگ شهداي دانشجوي استان کرمانشاه در سالن اجتماعات فرهنگ و ادب دانشکده ادبيات و علوم انساني دانشگاه رازي افزود: امروز جهت گيري انقلاب اسلامي به برکت شهداي والامقام در مسير استقلال و نوآوري در فضاي سياسي و ديپلماسي بين‌المللي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: دانشگاه‌هاي جمهوري اسلامي ايران امروز مفتخر به پايداري در مسير انقلاب و پيوند علم و معرفت است و در راستاي تأکيدات رهبر معظم انقلاب، با اقتدار ادامه دهنده راه شهدا هستيم.
وي با اشاره به اينکه دانشگاه در مسير مجاهدت علمي نيازمند تلاش جهادي دانشجويان و اعضاي هيئت‌علمي است، گفت: دانشگاه بايد جبهه علمي باشد و در خط مبارزه با استکبار، همه افراد تلاش کنند.
دکتر اعلمي آل آقا در ادامه با بيان اينکه لجستيک پژوهشي دانشگاه نيازمند حمايت همه مسئولان است، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي نيازمند تلاش جهادي همه مسئولان است.
وي تأکيد کرد: ما به دنبال آن هستيم تا پيوند علم و دين را در نهايت اوج ببينيم و جبهه علمي همانند جبهه نبرد با استکبار تقويت شود.
دکتر اعلمي آل آقا خواستار تخصيص اعتبارات لازم پژوهشي به دانشگاه شد و بيان کرد: شهداي دانشجو افتخار دانشگاه رازي هستند.
استان کرمانشاه 2ميليون نفر جمعيت دارد که در دفاع مقدس 9هزار و 800 شهيد والامقام تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نموده است، همچنين 14 مدافع حرم از اين استان در دفاع از حريم آل الله به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
از مجموع شهداي استان کرمانشاه، 75 علم افراشته عزت و غيرت در سنگر علم و دانش و دانايي به مقام والاي شهادت نائل آمدند.
در دومين کنگره بزرگ شهداي دانشجوي استان کرمانشاه همچنين از کتاب کودک و جنگ نوشته دکتر تورج زيني وند و دکتر عابدي و نيز از کتاب تصوير آخر زندگي‌نامه شهيده طيبه سادات زماني رونمايي به عمل آمد.
در اين مراسم از دکتر زيني وند و دکتر عابدي تقدير به عمل آمد.
همچنين در اين مراسم از خانواده معظم شهداي والامقام شهيد طيبه سادات زماني گوديني، شهيد سلمان نقش‌بندي و شهيد حمزه جهان بيگي تجليل به عمل آمد.
3033
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز