Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@16:33:32 GMT

برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت کرمان در 10 اسفند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۸۹۶۴

به گزارش ایکنا از کرمان،‌ محمد‌رضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز دوشنبه،7 اسفند از آزمون سراسری قرآن و عترت استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: این آزمون برای اولین بار و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و سایر نهادهای قرآنی 10 اسفندماه با عنوان «آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ثبت‌نام این آزمون از تاریخ 18 آذرماه به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد و تا تاریخ 6 بهمن ماه نیز ادامه داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این آزمون در 26 رشته قرآنی انجام می‌شود، بیان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در 4 موضوع حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت(ع) و انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایتwww.quranedu.ir از نحوه ثبت‌نام و چگونگی انتخاب رشته، منابع آزمون و ... مطلع و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
منبع: روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر