Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رمضانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به برگزاری مرحله سوم اردوی آموزشی استعدادهای قرآنی در پنج شهرستان خراسان رضوی ابراز کرد: اجرای این مرحله از اردو به صورت منطقه ای در پنج شهرستان نیشابور، مشهد، تربت حیدریه، قوچان و فریمان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شهرستان های تربت حیدریه، نیشابور و قوچان پنجشنبه، 10 اسفندماه اقدام به برگزاری اردو خواهند کرد، گفت: استعدادهای قرآنی 8 تا 16 سال پسر از شهرستان های همجوار این سه شهرستان جهت شرکت در اردو اعزام خواهند شد تا آموزش های لازم را دریافت کنند.
وی ادامه داد: این آموزش ها در قالب یک اردوی دو روزه که 6 کلاس دو ساعته را شامل می شود در نظر گرفته شده است، همچنین این استعدادهای قرآنی از برنامه های تفریحی متنوعی هم بهره‌مند خواهند شد و تلاش شده است تا در این اردوهای آموزشی به نوجوانان از جهت تفریحی خوش بگذرد و در واقع به جهت قرآنی بودن تشویق شوند.
وی اضافه کرد: آموزش ها در مباحثی مانند تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا و اخلاق قرآنی است که اردو در هر شهرستان با حضور 40 دانش آموز برگزار خواهد شد.
وی در همین زمینه افزود: در واقع در پایان هفته جاری سه شهرستان نام برده شده میزبان حدود 120 نفر از قرآن آموزان هستند و در مجموعه این مرحله و بعد از برگزاری اردوی شهرستان مشهد و فریمان حدود 200 نفر از آموزش ها بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این اردو به همت سازمان تبلیغات اسلامی و ادارات تابعه در استان ها برگزار می شود، عنوان کرد: این اردو در گذشته به صورت متمرکز در مراکز استان ها برگزار می شد اما در راستای افزایش کیفیت به صورت منطقه ای در سطح استان و در پنج شهرستان نام برده برگزار می شود که شهرستان های مشهد و فریمان فروردین ماه 97 اقدام به برگزاری اردو خواهند کرد.
وی با بیان اینکه، مرحله بعد این اردو به صورت منطقه ای خواهد بود، تشریح کرد: اساتیدی همچون سعید بیژنی، سیدجواد سادات فاطمی، مجتبی جاویدی به همراه اساتیدی از خود شهرستان‌های میزبانی امر آموزش به استعدادهای قرآنی را بر عهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران تاکنون ۶ اردوی آماده‌سازی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان پشت سر گذاشته است.   سرمربی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران برای اینکه هیچ بازیکن شایسته‌ای امکان حضور در این تیم را از دست ندهد، ۶۶ نفر را به سه مرحله اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد، اما به علت درخواست‌های زیاد از طرف هیئت‌های استانی و مربیان، این اردو به جای سه مرحله در چهار مرحله و با تعداد ۱۱۱ بازیکن برگزار شد.   در ادامه آرش صادقیانی ۲۳ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم فراخواند تا تمرینات به صورت جدی‌تر پیگیری شود. این اردو از ۱۲ اردیبهشت آغاز خواهد شد و به مدت یازده روز در سالن باشگاه پیکان ادامه دارد.   شنتیا به‌نژاد، امیررضا مشهدبان، میثم یموتی، امیرحسین شجاع، مصطفی صداقت، سید مهدی حسینی، سینا حضرتی، پارسا گله‌دار، طا‌ها محسنی، آرمین آسیایی، ماهان برات‌زاده، امین پاشنا، امیرحسین نقوی، علیرضا پاشایی، محمدرئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی، امیرعلی فرج‌پور، عماد اسدنژاد، امیررضا عباسی، هومن ناظمی، مسعود ایمری، آرش قهرمانی، طا‌ها لایقی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.   حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.   نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت