Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: روزی که خودروی گران قیمت را در جاده واژگون کردم و دچار برخی آسیب های بدنی شدم تازه فهمیدم که بدبختی های من در زندگی همه به دلیل آه و ناله آدم هایی است که طی ماه ها و سال های گذشته و با توسل به ترفندهای مختلف اموالشان را سرقت کردم. آن روز متوجه شدم که راه گریزی ندارم و بالاخره در همین دنیا سزای اعمالم را می بینم ولی باز هم شیطان درونم وسوسه ام می کرد و نقشه های دیگری برای سرقت می کشیدم تا این که .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

جوان27 ساله که با ردزنی های اطلاعاتی پلیس Police در چنگ قانون Law گرفتار شده بود درحالی که بیان می کرد هیچ گاه باورم نمی شد که پلیس به این سادگی مرا دستگیر کند، عشق های خیابانی را ریشه سرنوشت تلخ خود دانست و  گفت: در یک خانواده پولدار زندگی می کردم تا این که وارد دانشگاه شدم. آن زمان با ترغیب یکی از دوستان هم خوابگاهی ام به مصرف قرص و داروهای مخدردار روی آوردم. در همین روزها بود که عشق «آوا» در دلم نشست.

او هم اهل خوزستان و همکلاسی ام بود این علاقه آرام آرام به دیدارهای خصوصی و ارتباط های خیابانی کشید. با وجود این دو سال بعد از این ارتباط ها به خواستگاری «آوا» رفتم اما پدر او در همان دیدار اول متوجه اعتیاد من شد و با این ازدواج مخالفت کرد. مدتی بعد از طریق یکی از دوستانم فهمیدم که آوا به خواستگاری یکی از استادان دانشگاه پاسخ مثبت داده است.

از آن روز به بعد فقط به این می اندیشیدم که چگونه جلوی این ازدواج را بگیرم این بود که برای فرار Escape از این آشفتگی روحی به مشهد آمدم تا در یک فضای آرام نقشه ای برای آوا بکشم. ولی در مشهد با زن جوانی آشنا شدم که به دلیل اعتیاد از همسرش طلاق گرفته بود. خیلی زود عشق آوا از سرم پرید و در همان نگاه اول عاشق میترا شدم. دیگر درس و دانشگاه برایم اهمیتی نداشت تا این که در سال 1392 میترا را با آن که شش سال از من بزرگ تر بود به عقد موقت خودم درآوردم و در کنار او و فرزند کوچکش زندگی جدیدی را آغاز کردم. آرام آرام به سوی مواد مخدر Drugs صنعتی کشیده شدم و دیگر درآمدهای میترا پاسخ گوی مخارج زندگی ما نبود.

تا این که فکری به سرم زد. میترا راهنمای تورهای مسافران عربی به مشهد بود او را راضی کردم تا با غمزه و عشوه های زنانه برخی مسافران پولدار را به محل های خلوت بکشاند و من هم در یک فرصت مناسب از آن ها زورگیری می کردم. کم کم این زورگیری ها برایم به یک عادت تبدیل شد. پول خوبی از این راه به دست می آوردم. وقتی احساس کردم یکی دو نفر از طعمه هایم آشنایانی در مشهد دارند و برایم دردسرساز خواهند بود به ناچار روش سرقت Stealing هایم را عوض کردم.این گونه بود که کنار عابر بانک ها کمین می کردم و به بهانه کمک به افراد بیسواد یا کم سواد و با گرفتن رمز بانکی، کارت عابر بانک آن ها را در یک چشم برهم زدن به سرقت می بردم بعد از آن بلافاصله با کارت های مسروقه خرید می کردم به طوری که هیچ وقت در تصورم نمی گنجید روزی دستگیر شوم. وضعیت مالی ام بهتر شده بود تا این که خودروی شاسی بلندم را در جاده واژگون کردم ولی وقتی برای تحویل اتومبیل به نمایندگی خودرو رفتم در محاصره ماموران انتظامی قرار گرفتم و دستگیر شدم. بعد از آن هم میترا از من جدا شد و... اما ای کاش...

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این میوه را حتما قبل از خواب بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

برخی محققان به این نتیجه رسیده اند خوردن موز می‌تواند برای رفع کم خوابی مفید باشد. 

موز منبع خوبی از منیزیم است که می‌تواند با شل کردن ماهیچه‌ها به خواب راحت شبانه کمک کند.

این میوه سرشار از مواد مغذی از جمله منیزیم، پتاسیم، اسید آمینه تریپتوفان، ویتامین B ۶، فیبر و کربوهیدرات است. دقیقاً همین مواد مغذی هستند که کمک قابل توجهی به بهبود خواب می‌کنند. برای مثال، پتاسیم و منیزیم، فشار خون را کاهش داده و گروه‌های عضلانی را آرام می‌کند. این دو اثر در حال حاضر منجر به خواب راحت و آرام‌تر می‌شوند.

موز، فرآیند هضم را بهبود می‌بخشد. اسید آمینه تریپتوفان یک تنظیم کننده طبیعی خواب است که حتی در برخی از دارو‌های بی خوابی استفاده می‌شود. با پیوستن تریپتوفان به منیزیم، بدن شروع به تنظیم تولید سروتونین و ملاتونین می‌کند.

هورمون اول به کاهش استرس کمک می‌کند، در حالی که هورمون دوم باعث می‌شود که فرد خوب بخوابد.

موز باعث افزایش وزن نمی‌شود و به راحتی توسط بدن جذب و هضم می‌شود. بهتر است این میوه به عنوان آخرین وعده غذایی، حداقل یک ساعت قبل از رفتن به رختخواب میل کنید

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • جوی آرام در لرستان
  • تجمعات دانشگاه‌های آمریکا لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیستی انداخت
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!