Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: شهردار گرگان با اشاره به طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی این نهاد از دستگاه های اجرایی، گفت: از مبلغ ۲۸ میلیارد تومان قطعی شده و این ظرفیت در قانون وجود دارد که از طریق اوراق مطالبات شهرداری‎ها پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان، شب گذشته (7 اسفند) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه پروژه های خوبی در بودجه سال 97 دیده شده و در حال برنامه ریزی است، گفت: به محض اینکه اصلاحات انجام شد در اختیار همه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ظرفیت های شورا و شهرداری گرگان، افزود: در حال حاضر شرایط خاصی در نظام اقتصادی وجود دارد که این موضوع در حوزه شهرداری بسیار تاثیرگذار است و باید موارد مهم شهری را مورد توجه خود قرار دهیم.

 

دادبود وجود فراز و نشیب های زیاد در سال 96 را از دلایل عدم تحقق بودجه دانست و اظهارداشت: وجود برخی از مسائل باعث شده از همه ظرفیت ها برای تامین بودجه در سال 96 استفاده نشود.

 

وی تصریح کرد: برای توسعه شهری گرگان نیاز به یک اتحاد فراگیر داریم و در این اتحاد باید همه مجموعه ها همچون اعضای شورای شهر، شهرداری، اصحاب رسانه، نمایندگان استان و صاحبان سرمایه ایجاد شود تا برای موضوعاتی طراحی شده برنامه ریزی کنیم.

 

شهردار گرگان با اشاره به طلب 100 میلیارد تومانی این نهاد از دستگاه های اجرایی، گفت: از مبلغ 28 میلیارد تومان قطعی شده و این ظرفیت در قانون وجود دارد که از طریق اوراق مطالبات شهرداری‎ها پرداخت شود.

 

وی افزود: امید است با کمک نمایندگان مجلس بتوانیم مطالبات خود را از دستگاه های اجرایی دریافت کنیم البته ما نمی خواهیم در این شرایط بر دستگاه فشار وارد کنیم.

 

دادبود اظهارداشت: طرح های بزرگی همچون بازآفرینی شهری حمل و نقل عمومی و بازآفرینی شهری از جمله مواردی هستند که اخیرا مورد حمایت دولت واقع شده است، علاقه مند هستیم از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به ناوگان فرسوده شهر گرگان، تصریح کرد: چند سالی است که شهرداری گرگان اتوبوسی خریداری نکرده است و اکنون ناوگان فرسوده ای در حال تردد است و به زحمت می توان به مردم خدمات ارائه دهیم.

 

شهردار گرگان با اشاره به اینکه برای حل مسائل ترافیکی گرگان نیازمند بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم، گفت: با توجه به اینکه عمر ماشین ‎آلات عمرانی شهرداری بالا است این نیاز وجود دارد تا کمک‎هایی از سوی سازمان دهیاری ‎ها، شهرداری ‎ها و وزارت کشور دریافت کنیم.

 

وی در ادامه به دغدغه آرامستان پرداخت و افزود: با توجه به اینکه ظرفیت پر شده شده است و تا چند ماه آینده امکان ارائه خدمات دهی نخواهیم داشت که باید هرچه سریعتر چاره ای برای آن اندیشیده شود و به عنوان یک مشکل فوری به آن پرداخت.

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: علارغم تذکرات و اخطار‌های داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، منزل متروکه‌ای که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.   وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست تا باتوجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنین و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیوفتد.   او افزود: در غیر اینصورت با هماهنگی دستگاه قضا، نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت