Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > گیلان - فرماندار رودسر گفت: تمام دستگاه‌ها موظفند بستر لازم برای خدمات دهی به سرمایه گذاران را فراهم سازند که متاسفانه مهم ترین دغدغه شهرستان رودسر برای سرمایه گذاران و حتی ساکنین تغییر کاربری ها و بازبینی طرح های هادی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی وارسته بهدانی در جلسه کارگروه بوم گردی شهرستان رودسر با اشاره به اهمیت طرح بوم گردی در گیلان، گفت: در این طرح ۱۶ شاخصه برای اجرای آن در نظر گرفته شده که مدیران شهرستان نسبت به تکمیل آن تعلل نکنند و انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به انجام آن اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار رودسر با تاکید بر اینکه ظرفیت سنجی و امکان سنجی در طرح بوم گردی از اولویت های کاری و اجرایی این طرح است افزود: گردشگری و بوم گردی جز طرح‌هایی هستند که در کشورهای توسعه یافته به عنوان شغل های درآمدزا تلقی می شود و باید با تخصص و گام به گام در این زمینه پیش رفت که انتظار می رود میراث فرهنگی نسبت به معرفی افراد متخصص و مجرب به کارگروه اقدام نماید تا بتوانیم بررسی و شناسایی طرح را تخصصی و کاربردی به پیش ببریم.
وی با بیان این مطلب که دو رکن اساسی گردشگری و کشاورزی از قابلیت های شهرستان رودسر است عنوان کرد: نیاز است در این زمینه ظرفیت سنجی انجام شود و بخشداران نسبت به تشکیل بانک اطلاعاتی در این زمینه از قبیل جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری اقدام کنند.
وارسته اظهار کرد: رحیم آباد با توجه به فضا و چشم انداز زیبا و بکری که دارد یکی از بزرگترین قطب های گردشگری گیلان است که باید درصدد شناسایی این قطب گردشگری در سطح کشور تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم.
فرماندار رودسر با اشاره به اینکه ما در مقابل اعتماد سرمایه گذاران مسئول هستیم عنوان کرد: تهیه بانک اطلاعاتی از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری شهرستان این فرصت را در اختیار می دهد تا با حضور سرمایه گذاران به صورت تخصصی نسبت به معرفی طرح ها و جاذبه ها اقدام کنیم و در این صورت است که سرمایه گذار با آمادگی شهرستان مواجه می شود و این بسترسازی زمینه ساز جذب و حضور سرمایه گذاران خواهد شد.
وی در زمینه خدمات‌رسانی به سرمایه گذاران افزود: تمام دستگاه‌ها موظفند بستر لازم برای خدمات دهی به سرمایه گذاران را فراهم سازند که متاسفانه مهم ترین دغدغه شهرستان رودسر برای سرمایه گذاران و حتی ساکنین تغییر کاربری ها و بازبینی طرح های هادی است که این دو مسئله مهم نیز در جذب سرمایه گذار و ماندگاری وی تاثیرگذار است و بنیاد مسکن گیلان باید در این زمینه و کوتاهی های صورت گرفنه پاسخگو باشد.
وارسته یکی دیگر از ویژگی های شهرسنان در طرح بوم گردی را گردشگری دریایی اعلام کرد و گفت: به عنوان اولین شهرستان دارای ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی بکر در سطح گیلان، متاسفانه نتوانستیم در این زمینه جایگاه اول شهرستان را پررنگ و به نام خود در رونق گردشگری دریایی ثبت کنیم.

فرماندار رودسر افزود: باید در زمینه ماندگاری گردشگر با توجه به حضور ۹۵ درصدی مسافران باهدف استفاده از قابلیت های این سرمایه عظیم خدادادی بهره مند شویم که با حضور تعدادی از شرکت های بزرگ کشور و با حمایت همه جانبه مدیران شهرستانی می توانیم در این زمینه شهرستان رودسر را به جایگاه حقیقی اش برسانیم.

46

کلید واژه‌ها : گردشگری مذهبی - استان گیلان - سرمایه‌گذاری صنعتی - سرمایه‌گذاری مولد - سرمایه داری - گردشگری - سرمایه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متولیان اداره کار ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در بازدید میدانی از اداره‌کل کار کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران، بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر تلاشگر و زحمتکش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش می‌رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که با تلاش و کوشش با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار و ایثار جامعه می‌کنند

وی تصریح کرد: کارگران مردان و زنان شرافتمندی هستند که همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای بزرگی به میهن عزیز خود اهداء می‌کنند.

پورذهبی با بیان اینکه بی‌شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه‌ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی‌افتد، عنوان کرد: همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: دیدار با کارگران صرفاً به مناسبت‌ها ختم نشود و ما آمادگی شنیدن و پیگیری مطالبات قشر زحمت‌کش کارگری در هر موقعی از سال را داریم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز